Start > Körkortsforum > Teoriprov - mycket hjälp med d…

Teoriprov - mycket hjälp med detta program!

Farfar 2011-12-09 13:39 ! Citera #
Efter att min sonson hade misslyckats med teoriskrivningen 2 gånger köpte jag detta program med 1000 frågor.
6 kvällar körde vi stenhårt igenom ett antal frågor och svar.
I dag 9 dec 2011 klarade han teorin, och har nu sitt körkort. Uppkörningen klarade han redan 1:a november.
Så jag vill verkligen rekommendera detta utmärkta hjälpmedel.
Gäst 2011-12-10 20:34 ! Citera #
Hur mycket kostar det?
Adddde 2011-12-10 23:33 ! Citera #
Gäst
Hur mycket kostar det?


Endast 190kr. Otroligt bra investering. Skulle aldrig och kommer aldrig lägga ner flera hundra/tusen på teorilektioner när denna möjlighet finns....

Du hittar det här längst ner på sidan:
https://korkortonline.se/teoritest/
Sarius 2012-01-09 17:03 ! Citera #
Det finns ofta möjligheter på körskolans datorer att göra teorifrågor om du inte vill lägga ner pengar på det. Det brukar ingå när du ändå köper teoriböcker.
Istolig 2012-01-09 17:24 ! Citera #
Adddde


Endast 190kr. Otroligt bra investering. Skulle aldrig och kommer aldrig lägga ner flera hundra/tusen på teorilektioner när denna möjlighet finns....

Du hittar det här längst ner på sidan:
https://korkortonline.se/teoritest/

Självklart är det ett hjälpmedel dock tror jag inte att en helt oerfaren skulle klara sig på detta. Det finns dock program med teori och frågor. Tror inte att man klarar sig utan någon slags teori. Flera supplument är nog det bästa och ger dig en bättre helhetsbild.
Gäst 2012-01-15 16:35 ! Citera #
Sarius
Det finns ofta möjligheter på körskolans datorer att göra teorifrågor om du inte vill lägga ner pengar på det. Det brukar ingå när du ändå köper teoriböcker.


Ska på intensivkurs och det ingår teorifrågor på deras datorer nä jag är där, så jag behöver ändå ha program att öva på, dagarna innan skrivning. Så denna sida verkar bra!!
sophie 2012-01-15 20:09 ! Citera #
Jag kan också säga att jag också klarade teorin med körkort online! hur bra som helst är så nöjd så jag kans krika. har haft jätte svårt att plugga men detta gick hur bra som helst. teoriprovet påminnde verkligen om körkortonlines frågor.
Var nervös innan provet för jag visste inte hur bra detta var. men det var verkligen obefogat!
Gäst 2012-01-15 21:24 ! Citera #
Det bästa med det här är att man kan göra det när som helst och att det faktiskt fungerar. Det är ett sätt att lära sig teorin på riktigt. Det bästa är att när man kna en fråga så upprepas inte den hela tiden utan istället får man träna på det man behvöer och slipper lägga tid på det man redan kan.
sophie 2012-01-17 20:57 ! Citera #
katja
Det bästa med det här är att man kan göra det när som helst och att det faktiskt fungerar. Det är ett sätt att lära sig teorin på riktigt. Det bästa är att när man kna en fråga så upprepas inte den hela tiden utan istället får man träna på det man behvöer och slipper lägga tid på det man redan kan.

Precis vad jag tycker också! Sen kan man ju repetera i det oändliga plus att man kan se statistik på vad man faktiskt är bra på vilket är kul och sporrande! Samtidigt som man ser vad man har för svagheter och kan träna på det mer!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest