Start > Körkortsforum > Hjärnsläpp idag :(

Hjärnsläpp idag :(

Gäst 2011-12-07 17:53 ! Citera #
Hade mitt teoriprov idag och det blev total hjärnsläpp. Kände mig inte direkt nervös eller så, men kanske var det ändå. Failade mest på trafikregler, något jag känt mig ganska säker på de ”prov” jag gjort inför det stora riktiga testet. Däremot klarade jag typ miljö fläckfritt så till och med jag var chockad! :lol: Fick 45p och blev lite sur. Satt kvar och kikade på alla felen jag hade och insåg att jag totalt tappade allt när jag fyllde i provet. Vissa kunde jag direkt efter vad det borde varit och någon hade jag markerat och ändrat till fel svar. GAH! Aldrig igen ska jag ändra, brukar bara köra på och inte tänka för mycket annars på testproven men här började man tänka till och sen blev det tveksamheter och sen blev de ju pannkaka utav skiten. :(

Jaja, uppkörning om ett par dar. Då tusan ska de gå vägen! Hellre ett misslyckat teoriprov än körning, om man nu kunde få välja. Blir dock inte direkt förvånad om båda blir misslyckade, ser ut att bli halt till slutet på veckan (regn med kalla vindar) så...får se hur de går. ;)

Antar att man inte kan boka in nytt teoriprov innan man gjort uppkörningen?
Gäst 2011-12-26 19:07 ! Citera #
Hej!

Jag klarade inte heller teoriprovet första gången och blev mycket besviken. Hade verkligen sett fram emot detta och jag kände mig säker inför provet precis som du. Jag klarade inte trafikreglerna så bra så att jag tränade verkligen ordentligt på dessa tills nästa gång samtidigt som jag tränade på det jag redan kunde. Man vill ju inte glömma bort inför provet. Satt hemma bokstavligen VARJE kväll och tränade som attans inför provet. Jag använde mig utav djupinlärning så att jag inte skulle glömma bort det. Jag menar man ska ju inte träna inför provet och sedan glömma bort allt. Då verkar allt ju meningslöst. Nästa gång var jag såklart också nervös men inte lika mycket eftersom att jag upplevt den känslan sedan tidigare. Men jag klarade provet mycket bra. Hade bara några enstaka fel.

Efter provet läste jag ändå på så att jag kunde mer och mer. Nu kan jag ju det mesta och känner mig mycket säker i trafiken.

Lycka till!!
Gäst 2011-12-27 19:47 ! Citera #
Tack Pellen! :)

Ska sitta och nöta på teorin rejält efter nyåret. Har nya tider till mitten av månaden så ska verkligen sätta mig in i det nu och ge det 110%! Som du säger så har man nu vart med om detta så förhoppningsvis ska även min nervositet vara mer hanterbart nästa gång.
killer 2011-12-27 20:08 ! Citera #
SaberBlade
Tack Pellen! :)

Ska sitta och nöta på teorin rejält efter nyåret. Har nya tider till mitten av månaden så ska verkligen sätta mig in i det nu och ge det 110%! Som du säger så har man nu vart med om detta så förhoppningsvis ska även min nervositet vara mer hanterbart nästa gång.
Jag sitter i samma sits som dig. Kuggat Teori och uppkörning 3 gånger var , har bokat ny tid i mitten av januari , pluggar för fullt nu, det finns verkligen inga genvägar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I går 19:43
1
I går 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov