Misslyckades med min uppkörning idag. Blev kuggad för att jag vinglade till på motorvägen vid omkörning, vilket jag gjorde för att jag va nervös och för att jag enligt henne placerade bilden fel i vänstersväng och ”genade” över körfälten.
Motorvägen kan jag hålla med om och jag förstår henne. Dock är jag tveksam till genandet. Tycker inte att jag genade och tittade npgrant och blinkade vid filbyte. Hon tyckte också att jag planerade dåligt men när hon sa ”nästa vänster” planerade jag direkt för vänstesväng.
Körde felfritt dit tillsammans med min körlärare och han trodde att jag skulle klara det. 90 % av dem som kör på min bilskola klarar det på första. Han sa åt mig att ringa och boka en ny tid direkt och fick en tid på torsdag klockan 10.00. Men nu är jag jättenervös över detta. Vet ju att jag kan, kanske bara hade otur med inspektör. Men ändå, vet inte om jag psykiskt klarar en kuggning till. Blev helt knäckt idag för jag va verkligen inställd på att jag skulle klara det. Det var min körlärare också. Kan tillägga att jag har tagit ca 20 lektioner på körskola.