Start > Körkortsforum > 2 kuggningar

2 kuggningar

Gäst 2011-11-26 19:08 ! Citera #
Hej alla! Jag har kuggat teori och uppkörning 2 gånger. Fick samma inspektör båda gångerna, är det bra eller dåligt? Väldigt besviken och ledsen över detta. Jag har hört att många fått genomgå detta många gånger innan dem blivit godkända. Hoppas på 3e gången gillt. Jag tänker inte ge upp, men det är svårt. En deppig period har varit ett tag nu. Några fler som kan ge tips och råd till mig??
Pluton 2011-11-26 20:52 ! Citera #
camillaz
Hej alla! Jag har kuggat teori och uppkörning 2 gånger. Fick samma inspektör båda gångerna, är det bra eller dåligt? Väldigt besviken och ledsen över detta. Jag har hört att många fått genomgå detta många gånger innan dem blivit godkända. Hoppas på 3e gången gillt. Jag tänker inte ge upp, men det är svårt. En deppig period har varit ett tag nu. Några fler som kan ge tips och råd till mig??

Jag klarade teoritprovet med 58/65 och jag läste väldigt slarvigt. Hur mycket fick du? inom vilka områden? vad kuggade du på uppkörning?

Jag tyckte att teoriprovet var ganska lätt, dock så har jag läst teori rätt så länge.

Tips för provet, ta det lungt, stressa inte, ta en panodil innan, tänk inte så mycket på det.
Gäst 2011-11-27 21:59 ! Citera #
Grattis och bra jobbat! Jag fick 47/65, varav 5 poäng ifrån godkänt. Fick mest fel på trafiksäkerhet och trafikregler.
Tack för tipsen. Ska plugga jättemycket nu inför nästa prov.
På uppkörningen kuggades jag på grund av att jag inte genomförde en bra vänstersväng.
Har du körkort nu eller?
pluton 2011-11-27 22:11 ! Citera #
camillaz
Grattis och bra jobbat! Jag fick 47/65, varav 5 poäng ifrån godkänt. Fick mest fel på trafiksäkerhet och trafikregler.
Tack för tipsen. Ska plugga jättemycket nu inför nästa prov.
På uppkörningen kuggades jag på grund av att jag inte genomförde en bra vänstersväng.
Har du körkort nu eller?

Nae du:-) jag har uppkörning på onsdag:-D hoppas man klarar det på första försöket!
Du kommer klara teorit! Du är så nära!
Gäst 2011-11-27 23:15 ! Citera #
Håller tummarna för dig! Lycka till! Berätta gärna sen hur det gick :D
Pluton 2011-11-30 14:39 ! Citera #
camillaz
Håller tummarna för dig! Lycka till! Berätta gärna sen hur det gick :D

Hej! jag klarade uppkörning, han sa ’jag önska alla kunna köra såhär.’
Så nu har man körkort =)
Gäst 2011-11-30 17:09 ! Citera #
Grattis! :-D nu har jag mitt jobbiga kvar... usch
pluton 2011-11-30 18:40 ! Citera #
camillaz
Grattis! :-D nu har jag mitt jobbiga kvar... usch

det går nnog bra!! säg till hur det gick :D
Gäst 2011-11-30 19:32 ! Citera #
Visst! Men jag har inte för äns i januari.... fanns inga tidigare tiden.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 22:41
1
I dag 22:06
2
I dag 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest