Start > Körkortsforum > Misslyckades

Misslyckades

lalala 2011-11-21 20:37 ! Citera #
Hade teoriprovet idag! .tyckte att jag svarade på massa frågor jag kunde och där kom frågor ja inte kunde och så var det konstiga jävla fula frågor dom hade hämtat! wtf! läste boken hundra gånger men nähe det räckte nog inte. jag tycker det är jävligt orättvist att ge ut den jävla boken som en läromedel och endå på provet ger dom en frågor som man aldrig räknat me! som inget står om i boken! idioter!!!!!!! 45 fick jag :/
Gäst 2011-11-21 23:31 ! Citera #
Synd :/

Bara att ta i och plugga mer, ta inte åt dig och tro att det är över, jag tror att du kommer klara det nästa gång om du bara pluggar mer, fokuserar mer under provet!
När du har provet, försök att använda så mycket tid som möjligt, bara för alla andra går runt 20min behöver du inte gå, stressa inte och var lugn när du är där inne!

Hoppas du klarar det nästa gång!

MVH ;)
lalala 2011-11-22 03:59 ! Citera #
a33lo
Synd :/

Ah .... tack det lättade på hjärtat! vi får hålla tummarna. ja jag tror nog samma sak! PLUGGA MER ^^
Gäst 2011-11-22 12:06 ! Citera #
lalala

Ah .... tack det lättade på hjärtat! vi får hålla tummarna. ja jag tror nog samma sak! PLUGGA MER ^^

Japp! Lycka till och slöa inte med pluggandet! Vilka läromedel använder du när du pluggar?

MVH
Besviken 2011-12-13 21:10 ! Citera #
Håller med dig ovan , är sjukt med massa frågor som man normalt inte hittar i läroboken! SJUKT är vad det är...
lalyy 2012-01-16 22:40 ! Citera #
Besviken
Håller med dig ovan .

asså skojar dom med oss eller vad fan är meningen, få oss misslyckas så vi blir tvunga ta in på skolor och dessutom göra om provet och peja mer för det. att en jävla kärring som e blind går övergångställe finns det inget skrivet om. vad är meningen ? testa vår hjärna eller. det ska vara ett svar som dom är ute efter inte fan precis som att man skulle själv bestämma. riktigt störigt. o annat skit frågor dom hämtar vafan. känns som om dom har samspel. körskolor, vägverket o allla idioter i den cirkeln! fuck de

jag anänder korkortsboken bara. och så brukar jag kolla gratis frågor på nätet.
Gäst 2012-01-17 09:16 ! Citera #
lalyy

asså skojar dom med oss eller vad fan är meningen, få oss misslyckas så vi blir tvunga ta in på skolor och dessutom göra om provet och peja mer för det. att en jävla kärring som e blind går övergångställe finns det inget skrivet om. vad är meningen ? testa vår hjärna eller. det ska vara ett svar som dom är ute efter inte fan precis som att man skulle själv bestämma. riktigt störigt. o annat skit frågor dom hämtar vafan. känns som om dom har samspel. körskolor, vägverket o allla idioter i den cirkeln! fuck de

jag anänder korkortsboken bara. och så brukar jag kolla gratis frågor på nätet.

Förhoppningsvis är det en bit kvar innan man tvingas trängas på vägarna med dig. Du har uppenbart missat körkortsbokens första kapitel som tar upp begrepp som hänsyn och ömsesidig respekt. Personer med nedsatt syn eller som är helt blinda förtjänar väl också att få vistas i samhället tillsammans med oss andra, och det innefattar givetvis rätten att få gå över gatan på ett säkert och tryggt sätt. :x
Gäst 2012-01-19 04:25 ! Citera #
Förhoppningsvis är det en bit .....

du nämner ord. vafan har det med svar på frågan. pantad människa. lek inte smart. punk
Gäst 2012-03-03 21:42 ! Citera #
Har hört att alternativen är mycket lika varandra, men hur är det egentligen?
Gäst 2012-03-04 15:31 ! Citera #
Alternativen är tillräckligt olika för att du ska kunna skilja det rätta från det/de felaktiga om du kan teorin. Om du har pluggat ordentligt så behöver du inte vara det minsta orolig för att inte kunna skilja dem åt. De som säger att alternativen är för lika eller att frågorna är för svåra är vanligen personer som anser att de inte ska behöva plugga så mycket för att få sitt körkort.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest