Start > Körkortsforum > Stockholm

Stockholm

Anna 2009-04-21 18:56 ! Citera #
Hej!
Vilken halkbana är bäst i Stockholmsområdet?
/Anna
hps_ 2009-05-10 11:15 ! Citera #
Hej Anna,

Jag ringde till Tullinge Halkbana nu i veckan för att boka tid. Jag blev erbjuden en tid den 12 juni, vilket var helt sjukt långt fram! Så jag surfade in på Gillinge Halkbanas webbplats, och bokade halkbana där. Jag ska dit redan i nästa vecka! Det känns bra.
amanda 2009-05-19 20:16 ! Citera #
Gillinges halkbana är ”riktig” - och bättre.
Där kör man 2 elever tillsammans i varje bil.

I tullinge har dom som stödhjul på bilen som gör att man tappar greppet, och där kör man en elev med en lärare i bilen.

min lärare säger att gillinge är mycket bättre än tullinge.
men för mig är tullinge så otroligt mycket närmare så det blir den ändå! :D
Gäst 2009-07-16 17:34 ! Citera #
Tog halkbanan själv i tullinge, inte så roligt som förväntat men otroligt lätt. :D
majan 2009-07-26 14:22 ! Citera #
Jag ska köra på Gillinge vilket min körskola rekommenderade, dom sa att den är bäst. Finns även en i Bromma men vet inte så mycket om den, kanske värt att kolla upp?
OscarEriksson 2009-08-24 20:20 ! Citera #
Hej!

Jag själv körde halkbanan på gillinge och tyckte det var kanon, bra lärare och bra information. Jag har ingen erfarenhet av några halkbanor men jag kan verkligen rekomendera gillinge!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest