Start > Körkortsforum > Klarade Teoriprovet!! 26/10 - …

Klarade Teoriprovet!! 26/10 - 14:55

MikeW92 2011-10-26 23:36 ! Citera #
Som rubriken lyder; klarade teoriprovet med 54 poäng idag vid sthlm centralen!
Var det någon annan som var där idag eller nyligen ? :) Vad tyckte ni om provet? :)
Veronica 2011-10-28 19:19 ! Citera #
Hej!

Klarade provet idag med 63p, fast gjorde mitt i Falun!

Provet var annorlunda jämfört med de test som jag har gjort genom nätet och dataprogram, men det är smart upplagt då många av frågorna utgår från situationer. Då måste man tänka till och kommer inte undan med att bara rabbla trafikregler!

Så glad att det gick vägen, nu är det bara körprovet kvar...det är jag inte lika glad över... :?

Grattis!! :)
Gäst 2011-10-28 21:40 ! Citera #
Veronica
Hej!

Klarade provet idag med 63p, fast gjorde mitt i Falun!

Provet var annorlunda jämfört med de test som jag har gjort genom nätet och dataprogram, men det är smart upplagt då många av frågorna utgår från situationer. Då måste man tänka till och kommer inte undan med att bara rabbla trafikregler!

Så glad att det gick vägen, nu är det bara körprovet kvar...det är jag inte lika glad över... :?

Grattis!! :)




Grattis! Jävla najs poäng där! jag tyckte frågorna var läskigt lika de frågor som finns här på körkortonline :O dock lite ”klurigare” än vad de är här ^^ Jag har uppkörningen nästa fredag, alltså den fjärde november. Fan vad jag hatar att gå och vänta på att få köra, vill bara ha körkortet så man slipper oroa sig för det hela tiden :o

Men jag är faktiskt inte lika nervös inför uppkörningen som jag varit inför teoriprovet :) Tror nog det ska gå primas. ^^
lotus91 2011-10-31 17:46 ! Citera #
Veronica
Hej!

Klarade provet idag med 63p, fast gjorde mitt i Falun!

Provet var annorlunda jämfört med de test som jag har gjort genom nätet och dataprogram, men det är smart upplagt då många av frågorna utgår från situationer. Då måste man tänka till och kommer inte undan med att bara rabbla trafikregler!

Så glad att det gick vägen, nu är det bara körprovet kvar...det är jag inte lika glad över... :?

Grattis!! :)


Håller med gäst, väldigt bra poäng! Jag gjorde teoriprovet idag och fick 57 poäng :D Alla fel jag hade var inom trafikregler / trafiksäkerhet så det kanske är bäst att träna lite till för ens egen skull.

Var förberedd på att provet skulle vara megasvårt efter en massa skräckhistorier från vänner, men det var relativt enkelt! Vissa frågor var kluriga medan vissa var väldigt lätta.

Grattis till er andra som klarade provet! :D
Whilso 2012-08-20 18:41 ! Citera #
Kanske lite sent ute med en kommentar :) Men gjorde mitt teoriprov idag och klarade det med 57 poäng. Har gjort extremt mycket internet tester och klarat alla. Men teori testet jag fick göra på trafikverket i Malmö va helt annorlunda. Kan nästan säga att jag inte fick en ända fråga jag kände igen sen tidigare tester på nätet. Grattis och lycka till ti er andra!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov