Start > Körkortsforum > Teoriprov om en vecka - Använt…

Teoriprov om en vecka - Använt Bonniers Trafikskola 2011

MikeW92 2011-10-19 19:02 ! Citera #
Så här är de. Jag har teoriprov 26 oktober, alltså om en dryg vecka. Jag har pluggat som en galning den senaste veckan men vissa saker totalt vägrar att fastna i skallen. Såklart har man kommit någonstans men jag oroar mig för att kugga trots mitt hårda pluggande. Jag har använt Bonniers Trafikskola 2011 och TEO 2011 samt ett program som heter körkortstest 2. Samtliga av dessa får jag godkänt varje gång jag gör ett sluttest men här på körkortonline får jag alltid underkänt. Frågan är alltså om denna sida är mer identiskt med orginalprovet? Kan jag göra teoriprovet utan att behöva fixa godkänt på just körkortonline?
Gäst 2011-10-20 13:28 ! Citera #
Jag har inte jättemycket erfarenhet av Bonniers trafikskola. Bara testat den lite (hade versionen 2010). Däremot använde jag frågorna här mycket. Och jag tycker att de frågorna som finns här var bättre. Men det kanske bara är jag. Har som sagt inte använt bonniers mycket alls.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo