Vad tror ni?
Tror inte ni att man kan komma undan med några småfel under uppkörningen om man har en man som uppkörinigsman och om man är snygg? Det tror iallafall jag så därför hoppas jag på att jag får en manlig uppkörningsman och sen är det bara att slå på charmen och tuta och köra
Det där är ju ingen bra inställning alls. Du ska ju bara ha körkort om du kan köra säkert, annars utsätter du dig själv och andra för fara. Så om du inte kör tillräckligt bra så ska du inte ha körkort.
Däremot kan du komma undan med några småfel om de inte är farliga. Jag försökte till exempel köra framåt med backväxeln i, efter att ha backat runt ett hörn. Jag blev godkänd trots det, eftersom det bara resulterade i att jag först rullade framåt i en liten backe och sen slutade rulla. Blev stillastående på en plats där jag inte orsakade någon fara och det gick ju dessutom att lösa så fort så att jag inte blev stående någon längre stund.
Men om du kör trafikfarligt så hjälper det inte att vara snygg. Dessutom kan det ju vara så att om du bara siktar på att flörta till dig ett körkort, så kanske du kör så dåligt så du krockar och får allvarliga skador - sen kanske du inte är så snygg längre...
Säkerhet i första hand!
Det var det dumaste jag hört på länge snygging förolämpa inte dem som är mindre snygga
hahahahahah det kan du bara drömma om
Fattar inte vad är folk kapabel att göra bara att få körkort
Om du känner så, så kanske du borde ta lite flera lektioner istället för att försöka få körkortet pga utseende.
Kör lite mera och kör upp sedan utan att visa urringningen, då kommer det kännas bättre efteråt och du är mer lämplig att köra i trafiken.
Regel nummer ett: Är dom snygga, urringade och har korta kjolar... KUGGA!!!
Då får nämligen chans att se dom en gång till vid ett senare tillfälle! *s*
Man ska aldrig säga aldrig, men tror nog inte riktigt det fungerar.
Nejneej, att gå på utseende i en sån situation är bara genomkorkat! Kommer du uppklädd och för fixad tar dom bara förgivet att du är en tjej som inte har speciellt bra koll på läget i övrigt. Vilket kan leda till att du för göra både inre och yttre kontroll innan ni åker. Du kanske to.m åker på att säga vars allt är under huven, kolla däckdjupen osv osv..
Dom gör endast sitt jobb, då spelar de ingen roll om du så är de snyggaste dom sett, jag lovar!
Självklart är ett leende och en positiv och trevlig person och attityd ett plus. Men utseende har nog ingen som helst betydelse, tyvärr.
Senaste foruminläggen
Rubrik