Start > Körkortsforum > Uppkörning innan teori?

Uppkörning innan teori?

Gäst 2011-10-11 18:16 ! Citera #
Är det möjligt att man kör upp först och sedan gör teoriprovet?
Gäst 2011-10-12 14:42 ! Citera #
Nej, jag tror att du måste göra teorin först. Sen måste du inte klara teorin för att få göra uppkörningen, så om du tycker att det räknas så kan du ju misslyckas med teorin, klara uppkörningen och sen göra om och klara teorin i efterhand. Men du måste nog göra ett försök på teorin före du kör upp.
Gäst 2011-11-13 22:10 ! Citera #
Ja det är sant som föregående skriver.
Du kan inte ens boka tid för uppkörning före du fått godkänt på teorin.
Lycka till!
Gäst 2016-05-08 23:23 ! Citera #
Gäst 2011-11-13
Ja det är sant som föregående skriver.
Du kan inte ens boka tid för uppkörning före du fått godkänt på teorin.
Lycka till!
Tyvärr inte sant.
Gäst 2016-05-29 23:15 ! Citera #
Gäst 2011-11-13
Ja det är sant som föregående skriver.
Du kan inte ens boka tid för uppkörning före du fått godkänt på teorin.
Lycka till!
Inte sant!!! Körskolan bokade både teori och uppkörningen samtidigt. Så här när det drar ihop sig för högsäsong, kan jag lova dig, att skulle man inte få boka uppkörningen förrän teorin är godkänd, skulle köerna för förarproven bli längre.

Jag var redo för prov i september. Första lediga tid var i november. Så det säger ju lite om väntetiden, under lågsäsongen....
Gäst 2016-05-30 20:12 ! Citera #
Gäst 2016-05-29
Inte sant!!! Körskolan bokade både teori och uppkörningen samtidigt. Så här när det drar ihop sig för högsäsong, kan jag lova dig, att skulle man inte få boka uppkörningen förrän teorin är godkänd, skulle köerna för förarproven bli längre.

Jag var redo för prov i september. Första lediga tid var i november. Så det säger ju lite om väntetiden, under lågsäsongen....
Fick tider när jag blev 18, på födelsedagen (Y) Teori + Uppkörning på förmiddagen.. vi får se hur det går... Bokade 6 månader i förväg

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor