Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet - med god …

Klarade teoriprovet - med god marginal.

Jonte 2011-10-06 19:20 ! Citera #
Hej! Efter mycket slit,svett och tårar så klarade jag det hemska teoriprovet.
Jag fick 58/65 - Vilket jag tycker var helt OK. Jag tänker nu hjälpa er - Hur ni klarar Teoriprovet. Ställ alla frågor som ni har frågor om så svarar jag snarast möjligt! :-)

Ett tips. Plugga Bonniers Trafikskola med tillägg av denna tjänsten, gå igenom allt steg för steg och en vecka innan skrivning så kör ni endast prov - Ni skall ligga över 60 poäng på alla prov som ni gör i dessa tjänster.

Lycka till guys! ;)
ballerina 2011-10-06 19:28 ! Citera #
Grattis! ;) har en fråga faktiskt: 1: var ska man placera sig i enkel riktad gata om man ska svänga vänster/höger? 2: Är enkel riktade gator alltid med 1 körfält lr kan de vara med 2 körfält?

P.S fattar nästan ingenting om enkelriktad gator :(
Jonte 2011-10-06 19:30 ! Citera #
ballerina
Grattis! ;) har en fråga faktiskt: 1: var ska man placera sig i enkel riktad gata om man ska svänga vänster/höger? 2: Är enkel riktade gator alltid med 1 körfält lr kan de vara med 2 körfält?

P.S fattar nästan ingenting om enkelriktad gator :(


Svar: Vänster ;)
ballerina 2011-10-06 19:39 ! Citera #
FML! jag svarade höger :DDD
smoke100 2011-10-08 00:15 ! Citera #
Grattis :) fan :D klarade min uppkörning idag med inget fel
Jonte 2011-10-11 14:55 ! Citera #
Nu har jag körkort! :-) Tackar för min tid här.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest