Start > Körkortsforum > Vilka frågor kuggade ni på?

Vilka frågor kuggade ni på?

Jejja 2011-10-05 23:12 ! Citera #
Ni som kuggat, vilka var frågorna som ni missade?
denOnde 2011-10-06 15:31 ! Citera #
Djorde det riktiga provet idag i fejlade :( fick 45 rätt å förra gången fick jag 46 :D det var så jäkla idiotiska fråger som t.ex barbilstol lr nåt kommer inte ihår riktigt, enkel riktad...o.s.v men fuck alltså måste de göra provena så jävla konstiga å svåra
joojjoo 2011-10-26 22:42 ! Citera #
Jag gjorde det idag, fick 50poäng alltså inte godkänt. Jag kuggade mest på trafikregler och trafiksäkerhet :(
DennisTheMenace 2011-10-27 14:55 ! Citera #
joojjoo
Jag gjorde det idag, fick 50poäng alltså inte godkänt. Jag kuggade mest på trafikregler och trafiksäkerhet :(

Känner med dig då jag är lyckans ost idag och fick 52. Vilket är precis godkänt.
denOnde
men fuck alltså måste de göra provena så jävla konstiga å svåra

Detta stämmer väldigt bra! Proven är väldigt konstiga.
Tycker det var mycket om saker man inte vet om för man hade knappt räknat med att dom skulle komma med på provet.
Tror jag fick 1 fråga angående hastigheter, då detta var det jag hade pluggat mest på blev jag besviken mot slutet då jag trodde jag skulle misslyckas...
Gäst 2011-11-13 22:20 ! Citera #
Jag har kuggat på teori och de frågor jag upplevt att jag har haft sämst koll på har varit frågor som rör alkohol och olycksstatistik. Något som förekommer väldigt lite i den vanliga körkortsteorin.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor