Start > Körkortsforum > Teoriprov måndag 3/10

Teoriprov måndag 3/10

heyboy 2011-10-01 21:01 ! Citera #
Har teoriprov för behörighet B nu på Måndag. Känner mig nervös och rädd som fasiken. Känner att jag inte har/hunnit plugga tillräckligt. Några tips på vad jag kan nöta på som faan nu sista 48 timmarna? :D
Kristin 2011-10-02 18:38 ! Citera #
heyboy
Har teoriprov för behörighet B nu på Måndag. Känner mig nervös och rädd som fasiken. Känner att jag inte har/hunnit plugga tillräckligt. Några tips på vad jag kan nöta på som faan nu sista 48 timmarna? :D


Välkommen till Körkortsonline! Jag heter Kristin, jobbar som trafiklärare. Vad för poäng får du när du gör prov på denna sida och eventuella körkortsprogram?
heyboy 2011-10-02 19:10 ! Citera #
Hej Kristin. Får max 37,38 - verkligen inte bra. Har inte gjort testen här mycket alls, utan mest på strs egna. Jag har läst ut boken 2-3 gånger, men jag saknar vissa kunskaper. Jag hoppas att jag kan koncentrera mig mer på teoriprivet imorgon, och att jag kanske/förhoppningsvis lyckas. Uppkörningen har jag på Fredag.


Ska fortsätta plugga på frågorna nu, läsa och plugga. Har 3-4 timmar på mig, sedan måste jag sova för att bli pigg imorgon. Hinner nog plugga lite imorgon med. Hoppas att frågorna jag kan kommer upp..


Om du har msn kan du gärna skriva den här så kan jag adda dig, så kan du ge mig ett par snabba tips
Kristin 2011-10-02 19:44 ! Citera #
heyboy
Hej Kristin. Får max 37,38 - verkligen inte bra. Har inte gjort testen här mycket alls, utan mest på strs egna. Jag har läst ut boken 2-3 gånger, men jag saknar vissa kunskaper. Jag hoppas att jag kan koncentrera mig mer på teoriprivet imorgon, och att jag kanske/förhoppningsvis lyckas. Uppkörningen har jag på Fredag.


Ska fortsätta plugga på frågorna nu, läsa och plugga. Har 3-4 timmar på mig, sedan måste jag sova för att bli pigg imorgon. Hinner nog plugga lite imorgon med. Hoppas att frågorna jag kan kommer upp..