Start > Körkortsforum > Teoriprov måndag 3/10

Teoriprov måndag 3/10

heyboy 2011-10-01 21:01 ! Citera #
Har teoriprov för behörighet B nu på Måndag. Känner mig nervös och rädd som fasiken. Känner att jag inte har/hunnit plugga tillräckligt. Några tips på vad jag kan nöta på som faan nu sista 48 timmarna? :D
Kristin 2011-10-02 18:38 ! Citera #
heyboy
Har teoriprov för behörighet B nu på Måndag. Känner mig nervös och rädd som fasiken. Känner att jag inte har/hunnit plugga tillräckligt. Några tips på vad jag kan nöta på som faan nu sista 48 timmarna? :D


Välkommen till Körkortsonline! Jag heter Kristin, jobbar som trafiklärare. Vad för poäng får du när du gör prov på denna sida och eventuella körkortsprogram?
heyboy 2011-10-02 19:10 ! Citera #
Hej Kristin. Får max 37,38 - verkligen inte bra. Har inte gjort testen här mycket alls, utan mest på strs egna. Jag har läst ut boken 2-3 gånger, men jag saknar vissa kunskaper. Jag hoppas att jag kan koncentrera mig mer på teoriprivet imorgon, och att jag kanske/förhoppningsvis lyckas. Uppkörningen har jag på Fredag.


Ska fortsätta plugga på frågorna nu, läsa och plugga. Har 3-4 timmar på mig, sedan måste jag sova för att bli pigg imorgon. Hinner nog plugga lite imorgon med. Hoppas att frågorna jag kan kommer upp..


Om du har msn kan du gärna skriva den här så kan jag adda dig, så kan du ge mig ett par snabba tips
Kristin 2011-10-02 19:44 ! Citera #
heyboy
Hej Kristin. Får max 37,38 - verkligen inte bra. Har inte gjort testen här mycket alls, utan mest på strs egna. Jag har läst ut boken 2-3 gånger, men jag saknar vissa kunskaper. Jag hoppas att jag kan koncentrera mig mer på teoriprivet imorgon, och att jag kanske/förhoppningsvis lyckas. Uppkörningen har jag på Fredag.


Ska fortsätta plugga på frågorna nu, läsa och plugga. Har 3-4 timmar på mig, sedan måste jag sova för att bli pigg imorgon. Hinner nog plugga lite imorgon med. Hoppas att frågorna jag kan kommer upp..


Om du har msn kan du gärna skriva den här så kan jag adda dig, så kan du ge mig ett par snabba tips


Jag har Skype. Går det lika bra? Mvh
snc 2011-10-02 19:46 ! Citera #
Jag har inte skype, :(
Kristin 2011-10-02 19:47 ! Citera #
Vad är din MSN adress?
smoke100 2011-10-02 23:58 ! Citera #
Vad heter du på skype ? kristin :)
challe 2011-10-03 08:37 ! Citera #
smoke100
vad heter du på skype ? kristin :)

Hej kristin. Kan du förklara för mig bruttovikt? Ska ta E-körkort. Och varför är det så svårt att räkna ut stoppsträcka och bromssträcka reaktionssträcka. Jag är inte så snabb på att räkna i huvudet. Varför känns det som man ska misslyckas på provet bara för att man inte är så snabb i räkning? :)
challe 2011-10-04 10:28 ! Citera #
Har inte skyp. Sorry.
heyboy 2011-10-04 23:52 ! Citera #
Jag kuggade teorin, 40poäng. 1 sak jag märkte var att ingen fråga som jag har pluggat på här kom upp, inte ens lika.

Har uppkörning på fredag, får se hur det går.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo