Start > Körkortsforum > Hur är demofrågorna jämnfört m…

Hur är demofrågorna jämnfört med teo11 och det riktiga prov

Sebban 2011-09-25 22:42 ! Citera #
Tjena!

Jag ska göra det riktiga teoriprovet om några dagar och jag undrar om dom 65 demo-frågorna är bra? Jag har nötat dessa 65 gratisfrågor nu ett bra tag och nu i slutet har jag haft 64/65 och 65/65 varje dag, sedan gjorde TEO2011 frågorna och där får jag bara 49 max..på TEO2011 så är det väldigt mycket miljö känns det som och dessa 65 demofrågor är det varierande och känns mer relevant, men jag vet inte. Så ligger jag bra till om jag får 100% på de 65 gratisfrågorna ?

Tacksam för svar :D
Gäst 2011-10-05 11:04 ! Citera #
Nu kanske du redan har gjort det riktiga provet, men det man kan säga om gratisfrågorna är ju att du självklart kommer ha bra resultat tillslut om du besvarar samma frågor varje dag. Det måste ju vara lite variation på frågorna om de ska kunna ge en bra bild av dina kunskaper. Frågor du har besvarat tidigare vet du ju redan hur du ska svara på, så det är ju frågor du aldrig har sätt förut som ger den bästa bilden av hur du ligger till.
Det är ju inte dumt att göra gratisfrågorna, men det är betydligt mycket bättre att köpa de drygt 1000 frågorna som du får tillgång till i en månad för bara 190 kr.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo