Start > Körkortsforum > Hur betalar jag gillinge???

Hur betalar jag gillinge???

Emilnyl 2011-09-25 17:34 ! Citera #
Tjena jag har halkkörning imorgon.
min trafikskolan fixade tiden. nu på gillinge hemsida står det att dom ej tar emot kontanter.
betalar man till trafikskolan eller? (nu är den stängd så jag får inte tag på ngn)

Är det ngn som vet hur jag kan lösa detta?

Kan det vara så att om jag åker dit imorgon att det är lungt eller om jag inte får köra?

Mvh Emil
Kotteh 2011-09-27 23:50 ! Citera #
När jag åkte på gillinge så bokade jag på körskolan, fick hem en faktura och åkte sedan till gillinge. Förmodligen är fakturan lite sen eller något i den stilen, så länge du har bokat tid ska det inte vara några problem.

Kom ihåg att ta med dig legitimation!
Johanna_93_5 2011-10-04 17:15 ! Citera #
Jag bokade genom trafikskolan och därför betalade jag även genom trafikskolan. Det är nog om man kör som privatperson där som man betalar på plats. Annars går det genom trafikskolan skulle jag tro till största säkerhet. Kommer gå super! lycka till!
Gäst 2011-10-24 13:37 ! Citera #
Jag kör som privatperson och jag fick informationen då jag ringde till Gillinge halkbana att betala via deras hemsida. Men det är om man ska göra risktvåan som privatperson och inte ordnat via trafikskolan.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo