Start > Körkortsforum > Köpa frågorna här, nödvändigt?

Köpa frågorna här, nödvändigt?

sncr 2011-09-23 18:26 ! Citera #
Snabb fråga. Finns frågor här som kostar 190 kronor att köpa? Är det värt att göra det? Hjälper det mycket?
För ja pluggar genom str och körkortsboken redan, jag tränar på frågorna och så men denna som kostar 190 kr, är den bättre, på vilket sätt och så?

Har teoriprov om 2-3 veckor..

Menar den här ; ’’Skapa ditt konto med 1 000+ frågor nu – kom igång direkt!’’
Gäst 2011-09-24 22:18 ! Citera #
Jag har lärt mig massor tack vare frågorna, bra upplägg och man kan både välja frågor utifrån några olika kategorier, (trafikmärken, trafikmärken, miljö mm) eller blandade prov. Jag tycker absolut det var värt pengarna ;)
Gäst 2011-09-25 14:01 ! Citera #
Angelo ; Tack för ditt svar :)

Behöver fler svar här gärna, era synpunkter på frågorna som man kan köpa här - ni som har köpt dem d.v.s.

Mvh
Johanna_93_5 2011-10-04 17:39 ! Citera #
Det du kan även göra är att vara aktiv på forumet och på det sättet vinna det paketet. Gör du 10 bra inlägg så är du automatiskt med i utlottningen. Dessutom gör du en god gärning och hjälper andra! Jag tycker hur som helst sidan och körkortsfrågorna är hur bra som helst. Det är ett väldigt bra komplement till körskolans program och till teoriboken och ger suveräna sammanfattningar.

Under själva testen så kan du välja att göra dem både på tid och utan och på vilken del av teorin. Efter inlämnat prov får du se statistik, vad du gjorde för fel och var du hittar varför ett visst svar var rätt. Pedagogiskt och värdefullt!
Jejja 2011-10-05 23:02 ! Citera #
Vad jag har hört är det värt pengarna. Sååå mkt kostar det ju inte. Man kan aldrig få för mkt lärdom:)
Gäst 2011-10-14 14:01 ! Citera #
Det är absolut värt att köpa frågorna. Det är naturligtvis inte precis samma frågor som på det riktiga provet, men det är samma uppbyggnad. Det hjälpte mig enormt. Jag pluggade de frågorna och läste körkortsboken ett flertal gånger. Fick 64 av 65 på provet (hade fått full pott om jag inte hade gått tillbaka och ändrat ett svar i efterhand). Tror inte att jag hade fått ett så bra resultat utan de 1000 frågorna här.
Sofia_Wiberg 2011-10-16 19:58 ! Citera #
På min trafikskola kan man köpa frågor, och köra över nätet, STR,

Jag tycker personligen att de är jätte bra, för jag orkar inte dra mig till skolan för att köra, även fast jag egentligen borde! :)
tjugosexan 2011-12-20 17:27 ! Citera #
Jag tror det är jättebra så att man kan träna hemma i lugn och ro samtidigt som man får känslan av att sitta vid det riktiga teoriprovet.
Sedan, som någon sa 190:- är ju inte någon större summa och jag tycker helt klart att det an vara värt det :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 22:41
1
I dag 22:06
2
I dag 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo