Start > Körkortsforum > Jag gör om...

Jag gör om...

Elvira 2009-04-10 09:56 ! Citera #
Jag vet inte farvör men jag har inte så mycke tur när det gäller körkort. Jag gör om alt! Min självförtruende är lika med noll men jag har endå sammlat all mod och bokade en tid till 15 april. Så önska mig lika till!!
Gäst 2009-06-10 19:40 ! Citera #
Hej! Hoppas du klarade allt! Om du inte klara det så kommer lite tips här om ditt självförtroende och dina tanke gångar, det här kan även andra ta till hjälp utav då det har en garanterad effect mer eller mindre! dina tankegångar och din inställning till att ta körkortet är ditt starkaste vapen. Föreställ dig själv som en levande magnet, och det du tänker på och fokuserar på är också det du drar till dig i ditt liv, detta har inte bara med körkort att göra utan allt annat i ditt liv också. När du tänker en tanke exempelvis ”åh jag kommer aldrig få körkort!!!” så tänker du i en slags (frekvens) kan man kalla det, och den frekvensen skickar du ut som en signal ut i universum och kommer få tillbaka den signalen fast i en mer fysik form. Ungefär som en magnet som jag beskrev förut. Så om du istället ställer dig in på att du ska klara ditt körkort och tänker ”Jaa jag kommer verkligen klara det!!” och verkligen tror på det och ställer dig in på det så skickar du ut en slags frekvens där med, som är mer positiv! då kommer du förr eller senare få tillbaka det i en mer fysisk form, nämligen ett körkort i din hand. Hoppas du förstår mig :P Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov