Start > Körkortsforum > Problem att klara teoriprovet

Problem att klara teoriprovet

Will3 2011-09-15 21:21 ! Citera #
Hej jag failade på teorin för en vecka sedan vilket ja blev lite chockad över(fick 51), ja hade läst boken 2 ggr sen STRs prov brukade ja få 65+.

Nu har ja bokat nytt prov på måndag, ja har även skaffat ett konto här,
vilken ja verkliggen är nöjd med, körkortonlines frågor är väldigt lika det riktiga teoriprovet. Men till min fråga, tror ni jag klarar provet, om ja snittar 60/65 här på körkortonline?

Nervös kille! ;)
inspektörn 2011-09-15 21:42 ! Citera #
Nej
Gäst 2011-09-16 14:02 ! Citera #
Fy vad negativ ”inspektörn” ska vara då... Det kan mycket väl gå bra om man snittar på 60/65. Det räcker ju med 52 av 65 på det riktiga provet. Så det är inte alls omöjligt att det går. Läs så mycket du kan i boken och här på korkortonline innan provet, försök förstå sambanden istället för att bara memorera fakta och sen håller vi tummarna för att det går helt enkelt. Lycka till!
Will3 2011-09-18 13:28 ! Citera #
Ja det är de jag försöker med, jag har läst all teori här på körkortonline, samt läst boken. Det är imorrn det gäller:D
Jonte 2011-09-18 14:53 ! Citera #
Hur mycket snittar du just nu? :-)
Jag tror på dig! Lova att återkomma imorgon om resultat, Hur det har gått och liknande! ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest