Start > Körkortsforum > Kuggat teoriprovet

Kuggat teoriprovet

Jessica19 2011-09-14 22:20 ! Citera #
Uppkörningen är klar och godkänd. Men jag har kuggat teoriprovet 3 gånger nu och fått 51 alla gånger :( Mår jätte dåligt över det här och har knappt lust till att plugga längre. Och kan heller inte fatta att jag har fått 51 alla tre gånger. Har gjort några prov här på Körkortonline, några på Körkort.se och har läst igenom boken en gång. Har ni tips som ni kan dela med er till en tjej som börjar ge upp här :(?
sosii 2011-09-14 22:32 ! Citera #
Så kan det bli men ge inte upp du har ju uppkörningen godkänd och det är svårare än det fula teoriprovet. ge det chans igen. och då tycker jag att du ska läsa boken en gång till- stryyyyyka under allt ”viktigt” och sedan läsa igenom allt ” viktigt” igen och så medans du läser så ska du tänka på att du ska FÖRSTÅ/lära dig och inte bara för att du ska kunna svara på frågorna! det är nog viktigast! lycka till nu. var gjorde du uppkörningen förresten??
Jonte 2011-09-14 22:40 ! Citera #
Hur ser det ut när du gör Teoriproven här på sidan? Vad för poäng får du? Mycket hänger på den kunskapen :-) Får du i princip över 95% varje gång så är det väldigt tveksamt till att du INTE klarar teoriprovet
Gäst 2011-09-15 18:40 ! Citera #
Du kanske borde läsa boken någon gång till? Utöver det handlar det också om att förstå varför saker och ting är som dom är. Det resulterar oftast i att du kommer ihåg fakt mycket lättare. För att nämna boken igen så tror jag att du med all sannolikhet inte kommer ihåg en del viktig information om du endast läst boken en gång. Jag tror du får läsa boken igen och faktisk plugga lite:) Du kommer aldrig komma ihåg allting du behöver om du endast läst den en gång.

Kämpa på!:)

MVH Karl

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor