Start > Körkortsforum > Klarade Teoriprovet idag 12.00

Klarade Teoriprovet idag 12.00

raggemurre 2011-09-12 13:16 ! Citera #
Hejsan alla!! Är så jävla glad :)

Klarade teoriprovet som startade 11.00 och slutade ca 12.00
Jag fick 56/65 av poäng vilket är rätt ok resultat ;)

Fordonskännedom, manövrering 5/7
Miljö 5/5
Trafiksäkerhet 15/16
Trafikregler 26/32
Personliga förutsättningar 5/5
Testfrågor (ej poänggivande) 0/0
56/65

Jag kan samt meddela er att de tog 47minuter att göra provet och ca 3minuter till att kolla igenom de flaggade frågorna.
Det jag tränade på var för någon vecka sedan var Teo Trafikskolan 2010 o göra slutprovet kanske 1gång/dag
Igår den 11/9 så tränade jag från 12,00 till 22.00 här på ”korkortonline.se” på teorin. Utan det skulle jag aldrig ha klarat det. Men jag har ej tränat som många andra har i 2månader läst boken ett par gånger o sånt. Så finns möjligheter för er också. Tänk på att trafiken ska flyta o vara så enkel som möjligt och även ta extra säkerhetsåtgärder.

Jag har körvana då jag har övningskört i ca 2år med min far och jag hoppas att jag kommer att klara uppkörningen den 14/9 dvs i övermorgon i Östhammar.

/Rasmus
Jonte 2011-09-12 13:53 ! Citera #
Fan vad kul! Grattis.

Hur tränade du här på Körkortsonline? Köpte du alla 1000 frågor och gick igenom?
raggemurre 2011-09-12 14:17 ! Citera #
Jonte
Fan vad kul! Grattis.

Hur tränade du här på Körkortsonline? Köpte du alla 1000 frågor och gick igenom?


Tack!! :)
Det jag gjorde här på körtkortonline var att läsa ”teori” i Teori tabben. Läste alla olika sektioner noggrant o försökte memorera det o även räkna sträckor, alkohol o försöka komma ihåg dödsantal. Och även vad alla skyltar innebär med tillägg skyltar. För ifall du får skylt frågor så är de typ parkerings skylt + tilläggs skylt.

Så kortfattat gjorde jag Teo 2010 = Gjorde så jag kanske klarade 2frågor
Jag gjorde 65 gratis frågorna här klarade 65/65 efter försöta försöket även ha läst teorin. Gjorde provet igen o läste lite teori här på körkort och det räckte för att toppa mig med 56poäng.
Gäst 2011-09-13 18:41 ! Citera #
Är det någon som har erfarenhet av hur mycket körkortonlines frågor hjälper vid provet?
Gratisfrågorna var ju jättebra men fick bara 65% första gången så vill gärna göra fler än de 65!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest