Start > Körkortsforum > Älskar Korkortonline.

Älskar Korkortonline.

Jonte 2011-09-07 18:42 ! Citera #
Jag har köpt medlemskap och jag måste säga att det är värt det. Jag har teoriprov i oktober!
Just nu så övar jag in fråga efter fråga, väljer 15 frågor i taget och läser om dem jag har fel om.

Hur stora är oddsen att jag failar på mitt teoriprov om jag sitter ett par timmar per dag?
Harmonization 2011-09-07 18:48 ! Citera #
Kontot med 1000 körkortsfrågor på körkortonline var helt klart anledningen till att jag fixade teorin på första försöket! (58 p)
Frågorna är mycket lika, och om man tränar på att känna igen kuggfrågorna som finns här så lär man inte låta sig luras av de kluriga frågorna på det riktiga provet! :D
Jag tränade och tränade tills jag låg i ca 95-98% varje gång jag gjorde ett ”övningsprov på tid” här, och då var jag väl förberedd till teoriprovet. Hade läst körkortsboken en enda gång och pluggade sedan som en tok på den här sidan, så fixade det sig!
Jonte 2011-09-07 19:07 ! Citera #
Precis! Jag pluggar som en tok så jag hoppas det går vägen! :-)
Gäst 2011-09-07 23:54 ! Citera #
Sådär, nu har jag gjort alla tusen frågor och ska nu börja om igen! :)
Ahmet 2011-09-08 02:39 ! Citera #
Jonte
Hur stora är oddsen att jag failar på mitt teoriprov om jag sitter ett par timmar per dag?

Oddsen är väldigt små att du failar på teoriprovet om du fortsätter såhär. Men viktigt att du läser alla förklaringar på dom du haft fel på. Träna extra på trafikregler och trafiksäkerhet. Försök göra åstadkomma 150 frågor varje dag, minst.

Överskatta inte din förmåga, men var säker på dig själv när du pallrar dig iväg för att göra kunskapsprovet i oktober. Det blir du om du pluggar mycket

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo