Såsom rubriken lyder tog jag körkortet idag och jag ska berätta hur.
Förlåt om jag inte följer en röd tråd.
Fick 50 innan teoriprovet efter att ha tränat på;
Bonniers trafikskola
körkort . s e
TEO 2011
laddade ner dom från piratebay och tänkte göra teoriprovet (1a gång) eftersom jag till slut klarade alla deras teoriprov ganska enkelt.
Fick 50 och blev såklart lack för det kom skitsvåra frågor, tyckte jag åtminstone vid det provtillfället.
4 dagar innan mitt 2a försök till ett grönt teoriprovsresultat så blev jag medlem här och tränade på alla delar, svarade rätt på alla frågor slutligen på alla provdelar (miljö, fordonskännedom, trafiksäkerhet, trafikregler.) Rensade alla. Och gjorde trafikregler och ett ”riktigt” prov en sista gång.
Nu idag gick jag för att göra provet och använde ALL tid för att läsa tydligt, svara rätt och överblicka alla svar.
Tryckte på avsluta och fick 56!!!!!!!! Hoppade upp från stolen och sträckte ut mina armar i vinstglädje haha.
Och provet såg klart mycket enklare ut även om minst 80% av frågorna var similära från 1a provtillfället.
Tror helt ärligt att det var tack var det den här sidan.
Hjälpte körkortonline er också?
PS: tips för körkortonline övningarna, läs förklaringar på frågorna ni haft fel på och även godkänt också ibland om det känns osäkert på vissa frågor. Men alltid viktigt att läsa förklaringar för frågor man inte haft godkänt på.