Start > Körkortsforum > MC körkort?

MC körkort?

Gäst 2011-08-29 16:37 ! Citera #
Någon som vet vilken eller vilka skolor som det är bäst att ta MC körkot på? Både när det gäller pris och kunskap?
Gäst 2011-09-12 12:01 ! Citera #
Vart bor du någonstans?

I norrköping ska arres och helens vara väldigt bra för motorcykel, men helens är ofta fullbokade så arres är att rekommendera från min sida! :)
ElinS 2011-09-13 13:47 ! Citera #
Hej!
I vilken stad tänker du dig?
Gäst 2011-09-15 17:36 ! Citera #
Om du bor i Stockholm så finns det såklart ett gäng bra trafikskolor. Den som jag skulle vilja rekommendera är Jarla Trafikskola som har relativt stor erfarenhet inom detta område. De erbjuder vanliga körlektioner och teorilektioner både separat men även i olika ”paket”. De har även intensivkurser till jämförelsevis låga priser om du frågar mig. Jag har en farbror som tog MC körkort för några år sedan som tog Jarla till sin hjälp. Enligt honom så lärde han sig ovanligt snabbt på skolan, men det kan ju i och för sig bero på att han är snabblärd, men ändå :)

MVH Karl

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor