I vilket fall som helst har jag haft superstor nytta av frågorna här, jag rekommenderar verkligen att köpa (eller vinna
Körkortonline > Körkortsforum > Klarade teorin idag :)
Klarade teorin idag :)
Klarade teoriprovet idag, fick 60 av 65. Supernöjd! Tyckte dock att frågorna (eller snarare svarsalternativen) var onödigt luddiga i vissa fall, betydligt luddigare än frågorna här. Mitt tips är att verkligen kunna de exakta formuleringarna i reglerna. Finns tyvärr ingen genväg, det är bara att plugga ordentligt! Inte för att det är någon exakt jämförelse, men jag har snittat på kanske 95% på proven här och kanske 85-90% på TEO-proven, och fick alltså 92% på det riktiga provet. När jag gick igenom frågorna en extra gång räknade jag att det var 13 frågor som jag var osäker på, kanske 5 av dem hade jag knappt någon aning om vad som var rätt.
I vilket fall som helst har jag haft superstor nytta av frågorna här, jag rekommenderar verkligen att köpa (eller vinna
) ett konto!
Grattis!
Är det formuleringarna med trafikregler som du syftade på?
Vad tyckte du att den större delen utav frågorna handlade om(miljö, trafikregler, personliga förutsättningar etc.)?
Tacksam för svar!
Är det formuleringarna med trafikregler som du syftade på?
Vad tyckte du att den större delen utav frågorna handlade om(miljö, trafikregler, personliga förutsättningar etc.)?
Tacksam för svar!
Jag tyckte inte det var så många frågor om miljö. Det som var luddigt var att svarsalternativen var i vissa fall väldigt lika varandra, och man måste verkligen tänka till och LÄSA ordentligt för att språket de använder är tvetydigt i vissa fall. Sedan är fotona de använder dåliga, de är inte lika skarpa som de i testfrågorna här, och går inte att förstora lika mycket.