Jag tycker att provet var extremt lätt och fick alla rätt utan några problem. Så jag tycker att ni klagar alldeles för mycket!
Av de som skrivit teoriprov för B-körkort så är det väl bara cirka 1-5 % som fått full pott 65/65, nu vet jag inte hur många som fått full pott men det är väl väldigt liten sannolikhet att få 65/65. Det viktigaste är tycker jag att få minst 80 % rätt (52+), när det ändå är minsta poängen för att bli godkänd, får man 52/65 så har man inte möjlighet att göra nytt teoriprov för att försöka höja sitt resultat (utom om man inte hunnit avklara körprovet senast två månader efter det godkända teoriprovet) och det är onödigt att göra om ett godkänt teoriprov och därigenom onödigtvis ta upp platser i kön till körkortsproven, med hänsyn till att antalet platser till proven är relativt begränsat så måste man vara sparsam med platser och se till att klara av ett teori- eller körprov när man väl bokar tid för det.
Det bästa sättet att förbereda sig för teoriprovet är att köpa hem Körkortsboken och läsa på den så noga man kan innan bokning av teoriprov.
När man skrivit teoriprovet färdigt så får man ju se vilka frågor man svarat fel på, om man inte har alla rätt, men man får däremot inte veta vad som är det rätta svarsalternativet, tydligen för att frågorna med 3-4 olika svarsalternativ skall arkiveras för framtida teoriprov och en som skrivit teoriprovet ska ju inte kunna sprida de rätta svaren vidare till andra som ska skriva teoriprov eftersom det är fusk.