Start > Körkortsforum > Teoriprovet på MC

Teoriprovet på MC

gulljenta 2011-08-03 23:42 ! Citera #
I dag klarade jag provet på A behörighet och är glad, har provat 2 gångar förut men det gikk inte bra...
Tok mig råd till de 1000 frågarna här efter jag inte klarade provet, nu i dag gikk det bra.
Denna sida har gjort så jag forstod de svenska traffikkreglane bättre :)

Tack til Körkortonline säger jag! :D

(Har även lest MC boken)
Gäst 2011-08-04 19:10 ! Citera #
Grattis :D Det är bra att få veta att körfrågorna här är bra. Klarade du teorin efter att ha pluggat just dessa frågor så är de uppenbarligen relevanta. 8-)
gulljenta 2011-08-04 21:31 ! Citera #
Ginga
Grattis :D Det är bra att få veta att körfrågorna här är bra. Klarade du teorin efter att ha pluggat just dessa frågor så är de uppenbarligen relevanta. 8-)


Tack så mycket :)
Ja jag klarade teorin efter att ha pluggat dessa fråor..
Det jag inte forstod varför ble just det svaret, leste jag förklaringen på. Det gjorde jag til slutt på allt också, det var smart vet jag nu.

Jag har even dysleksi och kommer i från Norge, så det var inte lett för meg. Men jag klarade det :)
Behrous 2012-05-19 10:39 ! Citera #
gulljenta
I dag klarade jag provet på A behörighet och är glad, har provat 2 gångar förut men det gikk inte bra...
Tok mig råd till de 1000 frågarna här efter jag inte klarade provet, nu i dag gikk det bra.
Denna sida har gjort så jag forstod de svenska traffikkreglane bättre :)

Tack til Körkortonline säger jag! :D

(Har även lest MC boken)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov