Start > Körkortsforum > TEORIPROV IDAG!

TEORIPROV IDAG!

Nicky 2011-07-12 11:42 ! Citera #
Hej.
Jag ska skriva teoriprov idag och jag har bara läst boken ’’Teoriboken Körkortsutbildning’’ ett antal gånger. Hur ska jag göra för att INTE kugga på provet?
Gäst 2011-07-12 15:17 ! Citera #
Läs frågorna noggrant. Dom är ofta formulerande på ett misstolkande vis. Så mitt bästa råd är att du läser igenom frågorna lugnt och tittar på vilka svars alternativ du har.
henrikjojo 2011-07-23 18:48 ! Citera #
Hur gick det? Klarade du det och har du några lärdomar att dela med dig av till oss som inte gjort provet än?
Gäst 2011-08-01 12:49 ! Citera #
Hade en kompis som misslyckades med 1 poäng för mycket. Hon läste ”mest” istället för ”minst”. AJ AJ AJ. Passa dig för lätta misstag, läs frågorna 2 gånger, även om du tycker dig veta svaret direkt! Du kommer garanterat att hitta minst 1 ställe su faktiskt misstolkat frågan på! :?
Gäst 2011-08-08 20:18 ! Citera #
Gjorde själv provet för A idag, var överaskande många frågor som handlade om just mc delen. Kände att tre frågor var lite svåra, men resten av frågorna var lite väl enkla. Fick iaf 63 rätt, bättre än inget, när man hade siktat på full pott.
Stoffe 2011-08-21 14:03 ! Citera #
Jag ska göra mitt teoriprov på torsdag. Väldigt nervös :o
sten 2011-08-21 16:34 ! Citera #
För att svara på din fråga, så gäller det att du tar all tid på dig. markera frågor du känner dig minsta osäker på och gå tillbaka och gå igenom frågorna.

Lycka till!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo