Start > Körkortsforum > Körkortsfrågor

Körkortsfrågor

chrissy1 2011-07-05 20:05 ! Citera #
Behöver tips om bra program på nätet med körkortsfrågor, tack.
Ignoreranamnet 2011-07-06 00:13 ! Citera #
Letar du efter gratis program eller de som kostar?
körkortsfrågor 2011-07-31 17:01 ! Citera #
Här finns ju massor av körkortsfrågor
Gäst 2011-09-15 18:50 ! Citera #
Jag tycker du ska försöka komma åt frågor där det finns förklaringar till varje svarsalternativ! Jag kan ibland bli helt tokig när jag inte får reda på vad som är rätt eller varför det är rätt respektive fel. Om man istället får förklaringar till svarsalternativen så lär man ju sig faktiskt varför det är så, vilket jag tror är superviktigt! Man kommer faktiskt ihåg mycket lättare då än om man enbart får se det rätta svarsalternativet :P

MVH Karl
Gäst 2012-01-15 13:56 ! Citera #
TEO
Jag tycker du ska försöka komma åt frågor där det finns förklaringar till varje svarsalternativ! Jag kan ibland bli helt tokig när jag inte får reda på vad som är rätt eller varför det är rätt respektive fel. Om man istället får förklaringar till svarsalternativen så lär man ju sig faktiskt varför det är så, vilket jag tror är superviktigt! Man kommer faktiskt ihåg mycket lättare då än om man enbart får se det rätta svarsalternativet :P

MVH Karl

Mycket irriterande!! Hur ska man lära sig ifall man inte vet svaret?? Har hittat några sidor och då vet jag ändå inte vad som är rätt och fel! Tror att det är bäst att köpa teorifrågorna.
Gäst 2012-01-15 14:25 ! Citera #
Sari
TEO

MVH Karl

Mycket irriterande!! Hur ska man lära sig ifall man inte vet svaret?? Har hittat några sidor och då vet jag ändå inte vad som är rätt och fel! Tror att det är bäst att köpa teorifrågorna.

Frågorna på denna sida:körkortforum är mycket bra! Gjorde de 10 gratis frågorna och man fick både rätta svar och kompetterande regler. Mycket bra!

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo