Start > Körkortsforum > Kuggade både teorin och uppkör…

Kuggade både teorin och uppkörningen

M 2011-07-05 11:09 ! Citera #
Hej!

förra veckan gjorde jag teoritestet och kuggade med 2 poäng det kändes för jävligt. Idag var de då dax för uppkörningen fick en sur kärring och jag tyckte allt kändes bra men blev kuggad där också pga av att jag måste vara mer aktiv. Hon menade att jag körde för sakta på landsväg och på avfarten från motorvägen. Känns som man bara vill ge upp nu :( . Har bokat ny tid till både teoritest och uppkörning nu den 15 och 22 Augusti eftersom de var brist på tider så ska jag köra upp i Helsingborg då med deras bil. Kommer från Malmö och undrar om de kommer bli extra svårt om man inte känner till staden eller bilen?
Ignoreranamnet 2011-07-06 00:12 ! Citera #
Jag tror inte det kommer bli extra svårt för dig att köra i helsingborg, så länge du kan köra. Och du kommer ändå inte få köra upp mitt i staden utan på landsväg och motorväg utanför helsingborg så det enda som spelar roll är om du kan köra och känner till alla vägmärke och så. Det enda som kanske kan bli svårt är att hitta till olika stället i och med att du aldrig har kört där och inte känner till de olika ställen, så ett tips är att du tränar på att ”kunna lokalisera”. Om du orkar eller har tid så kan du köra till vägverket i helsingborg och träna lite i de området och sen de närmaste rondeller os.v.

Bilen du kommer få köra är en Volvo V50 och om du klara av att köra en VW passat kommer du nog kunna fixa V50 utan problem.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov