Start > Körkortsforum > Klarade precis teoriprovet, te…

Klarade precis teoriprovet, teo trafikskola

Markus 2011-07-04 10:52 ! Citera #
Var precis och gjorde teori provet och fick fick 63 rätt av 65 möjliga. Med andra ord var provet skit enkelt.

Kan verkligen rekommendera programmet TEO trafikskola. Flera frågor var nästa exakt likadana som i programmet och flera bilder som kom på riktiga provet finns med i teo.

Jag har enbart använt mig av teo trafiksola och gjort 3 st prov prov bara.

Nu gäller det o tagga uppkörning på onsdag :D
villhakorkort 2011-07-04 18:14 ! Citera #
Gött, jag klarade också teoriprovet idag :) Har inte använt mig av programmet TEO, utan Bonniers Trafikskola 2011, och läst halva teoriboken, och tränat lite på Trafikskola med två pärmar med frågor,
och två datatester där.

Gjorde Bonniers Trafikskola 2011 igenom (utom ”slingor” vilket vart rätt enformigt och att det inte sparades när jag stängde ned det så jag förlorade c.a 3 timmars tränande (för att kunna göra klart allt). Och så gjorde jag deras teoriprov 3ggr, fick 1:a 59 rätt, andra 61, tredje 65. På teoriprovet idag fick jag 56 rätt och när jag såg texten GODKÄND så blev jag såklart lättad!

Har uppkörning imorgon, hoppas det går bra, det gör det om jag bara kommer ihåg dessa jäkla säkerhetskontroller och kommer ihåg speglar, döda vinkeln INNAN jag blinkar, samt att alltid kolla döda vinkeln vid sväng/filbyte.
Markus 2011-07-05 14:22 ! Citera #
Hur gick uppkörningen för dig?
Ignoreranamnet 2011-07-06 00:26 ! Citera #
Grattis Markus och lycka till på uppkörningen, men använde du inte dig utav några böcker utan bara programmet?
villhakorkort 2011-07-06 15:32 ! Citera #
Markus: Uppkörningen gick bra, så nu har jag körkort! :) Hur gick det för dig då?
sebbelitoo 2012-04-15 10:45 ! Citera #
Tjenare tänkte fårga har nu prov den 27 och jag kör bara teotrafikskolan 2011 vill veta om de e typ likadant som man gör riktiga provet eller typ samma frågor
Gäst 2012-04-15 10:55 ! Citera #
sebbelitoo
tjenare tänkte fårga har nu prov den 27 och jag kör bara teotrafikskolan 2011 vill veta om de e typ likadant som man gör riktiga provet eller typ samma frågor

Jag skulle inte rekommendera TEO, och särskilt inte om det är ditt enda verktyg.

Satsa istället på att läsa igenom teoriboken grundligt och gör proven trafikskolan tillhandahåller. Frågorna här på körkortonline håller också bra kvalitet.
Coopah 2012-04-17 03:55 ! Citera #
Håller med. Gör prov här på Körkortonline.se och läs på i boken tills du känner dig säker.
Zacke 2016-03-22 14:14 ! Citera #
Hej!
Min kompis ska göra prov inom en kort tid kan ni ge tips?

tack och kram
Gäst 2016-03-23 16:41 ! Citera #
Zacke 2016-03-22
Hej!
Min kompis ska göra prov inom en kort tid kan ni ge tips?

tack och kram
Läsa boken är det enda i princip som hjälper om man vill minnas kunskaperna för resten av livet.

Vid provtillfället ska man försöka va lugn o fokuserad.

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo