Start > Körkortsforum > Dags för prov

Dags för prov

tronsky 2011-06-27 18:37 ! Citera #
I morgon är det alltså dags för mig att skriva det riktiga körprovet.
Har nästan bara pluggat på den här sidan och har alltid över 80% på proven jag gör, för det mesta ligger jag runt 90-95% rätt så känner mig ganska väl förberedd. Har också skummat igenom boken några gånger och läst det viktigaste i den. Dock är jag jäkligt nervös...... upp till bevis för korkortonline.se känner jag! :D
Wish Me Luck!!!!!!!! ;)
sana 2011-06-27 18:51 ! Citera #
Jag ska göra provet på onsdag, har pluggat här på denna sidan nästan i 4 veckor. Resultatet är 98% rätt,men jag känner mig jävli nervös... Hoppas att allt kommer bli bra för dig imorgon...
Lycka till...
tronsky 2011-06-28 12:03 ! Citera #
Precis hemkommen efter att ha skrivit provet och klarade det med god marginal, 52 poäng ;)
Känns jäkligt skönt att ha det gjort och kul att man klarade på första försöket..... mitt bästa tips är att markera de frågor som man är osäker på och sedan när man svarat på alla gå tillbaka till de frågorna man markerat. Detta tjänade jag nog några poäng på då jag ändrade några svar. Annars så är frågorna ganska lika dom på den här sidan, fanns dock några som var skit skumma som jag chansade på 8-)

Tack korkortonline.se!
emmacle 2011-06-28 15:01 ! Citera #
Vad roligt att folk verkar uppskatta sidan! Det får mig verkligen att vilka stanna här och fortsätta plugga och diskutera i forumet med alla här. En fråga till er: Hur länge pluggade ni teorin? Precis innan provet eller har ni pluggar successivt samtidigt som ni har kört?

Fler får gärna dela med sig om hur det gick och hur många svåra frågor ni fick! :)
tronsky 2011-06-28 15:59 ! Citera #
Jag pluggade under ca 2 månader då jag i början kanske gjorde några test i veckan men nu i slutet har jag pluggat galet mycket :)
Ignoreranamnet 2011-07-01 01:10 ! Citera #
tronsky
Precis hemkommen efter att ha skrivit provet och klarade det med god marginal, 52 poäng ;)
Känns jäkligt skönt att ha det gjort och kul att man klarade på första försöket..... mitt bästa tips är att markera de frågor som man är osäker på och sedan när man svarat på alla gå tillbaka till de frågorna man markerat. Detta tjänade jag nog några poäng på då jag ändrade några svar. Annars så är frågorna ganska lika dom på den här sidan, fanns dock några som var skit skumma som jag chansade på 8-)

Tack korkortonline.se!

haha, att gå tillbaka och kolla kan också ge negativ effekt hos vissa, några går tillbaka och ändrar så de blir fel, men de skiljer sig från person till person :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
6
I går 22:34
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor