Start > Körkortsforum > Gillinge vs. Tullinge

Gillinge vs. Tullinge

linnda 2011-06-19 16:26 ! Citera #
Hej !
Jag har inte gjort halkbanan än och måste snart göra det.
Jag tycker att halkbanan är ett viktigt moment inte bara för att göra utan för att jag vill få ut så mycket som möjligt av upplevelsen. Det är trots allt väldigt viktigt att kunna hantera en sådan situation och det är en stor fördel att uppleva det innan.

Därför undrar jag hur mycket aBÄTTRE gillinge är än tullinge? Eller finns det andra alternativ jag inte känner till till och med?

För mig är det viktigaste själva upplevelsen och inte pengar och transportsträcka för mig. Dock ligger tullinge betydligt närmare och är billigare. Så, är Gillinge värt det?
Vad tycker ni jag borde göra? Jag har hittils nästan bestämt mig för Gillinge men skulle behöva någon sista rekomendation då jag även övervägeer Tullinge.

Tacksam för svar !:)
Gäst 2011-09-13 14:26 ! Citera #
Gillinge är bra eftersom att de utgår ifrån att man ska ha kul samtidigt som man lär sig, vilket gör att man lär sig lättare och snabbare. Så jag tycker du ska välja Gillinge om du vill ha en rolig säkerhetsutbildning.
36årutankort 2011-12-05 16:24 ! Citera #
Jag måste säga att Gillinge var bra. Det var första gången som man fick köra helt ensam i en bil, även om man kör under kontrollerade former så kunde man få känslan hur det kommer att vara den dagen / Om den nu kommer ... Hur det kommer att kännas när man får sitta och sjunga utan att den bredvid börjar sucka!.

Och så är det jättekul. Jag hade Sanna som var våran instruktör och hon var helt fantastisk.
Gäst 2012-01-09 08:33 ! Citera #
Jag hade både en dålig instruktör och bana på Gillinge. Jag ville också känna på hur det är att sladda lite och få snurra runt med bilen. Men det var bara rakt på som gällde för oss. Andra grupper fick dock göra det roliga... Så Gillinge är inte bara bra.
TobiasN 2012-01-09 08:36 ! Citera #
Jag hade både en dålig instruktör och bana på Gillinge. Jag ville också känna på hur det är att sladda lite och få snurra runt med bilen. Men det var bara rakt på som gällde för oss. Andra grupper fick dock göra det roliga... Så Gillinge är inte bara bra.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov