Start > Körkortsforum > Uppköning i Södertälje, all ti…

Uppköning i Södertälje, all tips som finns!

Uppköning i Södertälje all tip 2011-06-17 11:34 ! Citera #
Har uppkörning i södertälje nästa vecka! Alla säger hur svårt de är att klara sig där o att de kan kugga en på en liten grej? Södertälje blev ju utvald till sämsta i HELA sverige. nu behöver all tips som finns!
Vilka vägar som är svårt att fixa?
är dem verkligen så?
va ska man tänka på(se upp för)?
vad kollar dem mest på?
Om jag inte fixa de var är de annas som är enklast o köra upp?

Tack i förhand :))
Ryssfemma 2011-06-18 02:02 ! Citera #
Farsta är betydligt svårare, men har man tränat rätt ska det inte vara problem någonstans. En hel del jobbiga byggarbeten håller på i Södertälje.
Äckligt jobbiga svaga bilar som GOLF. Hamnar du med en som heter Tobias så önskar jag dig all tur, du får sitta i en eldriven GOLF som man måste
få motorstopp på 4 gånger för att fatta hur dragläget är känsligt. En del instruktörer säger att man ska växla till ettan på högerregeln vid dålig sikt, Tobias gillar
inte det! Södertälje är fullproppad av korsningar med högerregeln samt skymd sikt. Väldigt jobbig lunchtid där också. Dock finns en chans att du inte hamnar på motorvägen, eftersom
det är världens byggarbete där och risk för långa köbildningar.

Hamnar du med Kerim, ingen anledning att vara stressad då, schysst instruktör som har en väldigt fin helhetsbedömning.
zuu 2011-06-18 11:06 ! Citera #
Tack för den här tråden Jag ska köra med atomat i Södertälje vad är de kollar på? Var ska jag vara försikti o någran? De som har kört upp där var i området körde ni?
MarkusA 2011-06-18 11:25 ! Citera #
Vart har du läst att det är svårast där?

Vart finns den listan Isånna fall?
k 2011-06-18 12:01 ! Citera #
Har också sett den listan sök på google Södertälje har godkänt 41%

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 16:45
2
I dag 16:26
4
I dag 14:22
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor