Start > Körkortsforum > Hur lång tid tar halkbanan?

Hur lång tid tar halkbanan?

Gäst 2011-06-15 11:46 ! Citera #
Som rubriken lyder, hur lång tid tar det att köra halkbanan? Har en inbokad körlektion ¨på eftermiddagen och vill gärna veta om jag måste boka om den.. :P
Dari 2011-07-06 23:17 ! Citera #
Berätta hur det gick! Jag vill också veta hur lång tid tar det... Jag har ett litet barn som ammas, det vore bra om jag ska ta honom med ( med barnvakt förstås), eller kan jag överleva utan honom...
Det gör ont i bröstet om man inte ammar för länge, ifall ni inte vet :o
villhakorkort 2011-07-07 15:51 ! Citera #
C.a 2h (+- 30min)
andrea718 2011-08-05 12:58 ! Citera #
Jag ska göra det snart, och det lär ta ungefär 4h, jag vet dock en körskola i Göteborg som det tar typ hela dagen.. Så det är ju lite relativt. Men man övar ju på samma saker. Det är inte så mycket att man ska klara av att manövrera bilen på ett förstaklassigt sätt, utan mer att man ska känna på det. Även om man måste nå upp till de instruktionerna som man får.
Kristian 2011-08-05 13:58 ! Citera #
Tror det tog ca 3-4 timmar för mig om jag kommer ihåg rätt. Det bästa är nog ifall du ringer till dem som utför halkan eller till din trafikskola, de kan förmodligen svara på din fråga :)
Tänk också på tiden det tar att åka tillbaka till din körskola
Gäst 2011-09-16 12:13 ! Citera #
Tog några timmar, 3-4 kanske. Vi hade lite matrast och sånt. Sen bussresa hem!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov