Start > Körkortsforum > Kuggade både teori och uppkörn…

Kuggade både teori och uppkörning.

Ante 2011-06-01 14:46 ! Citera #
Känns mer än skit ja vill för fan ta livet av mig.
Men men, några förslag på vad man ska göra
för att må bättre efter sånthär skit?
sssad 2011-06-14 11:19 ! Citera #
Se framåt, du vet ju säkert vad du gjorde för fel på uppkörningen. Kör mer, bli mer säker så klarar du det nog!
Teorin, bara o fortsätta plugga, satt o nötte stenhårt i 2 månader och klarade precis (inlärningssvårigheter hehehehhe)
Gäst 2011-06-24 12:35 ! Citera #
Testa att försöka få lite distans till situationen. Det känns jättejobbigt nu. Men om du tänker efter, hur allvarligt är det på riktigt? Det är ju jättemånga som kuggar sina prov. En del kuggar tom. flera prov i rad innan de klarar.

Om något år när du tänker tillbaka på situationen kommer du säkert inte ens förstå varför du tyckte det var så jobbigt. så brukar det vara för mig iaf. :)
emmacle 2011-06-28 15:07 ! Citera #
Nej men kom igen nu! Det här kommer du att klara! Det handlar bara om att traäna, träna, träna! Sätt upp egna mål och ge dig själv belöningar om du tränat extra mycket på något tråkigt t.ex. ”om jag tränar 1 timme på xxxx så får jag köpa en yyyy”. Ge absolut inte upp, det är det värsta man kan göra.

Ett annat tips är att bli mer aktiv här på forumet för då blir man jättemotiverad att försöka lära sig, speciellt när man hör alla andras erfarenheter!
Skriv gärna hur det går för dig!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
15
I dag 13:24
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor