Start > Körkortsforum > 2p under >:(

2p under >:(

Ante 2011-05-31 19:54 ! Citera #
Fick 2 poäng under vad man skulle ha.
Fett surt >:(
Brottaren 2011-06-11 13:35 ! Citera #
Samma sak hände med min klasskamrat, han var ett poäng under, ETT!
Tror det skulle kännas ännu mer surt :P
Jag ska iallafall plugga ordentligt för att klara mitt :)
teddy 2011-06-15 13:18 ! Citera #
Jag var ett poäng under.. idag.. det känns ungefär som att jag har sålt smöret och tappat pengarna!
Men men, man ska ju inte ge upp, nästa gång tar vi det! :D
Gäst 2011-08-30 13:32 ! Citera #
Jag var 3p poäng under.. och på uppkörningen kuggade han mig på en enda sak. mina päron tror att de va en privatkuggning. då jag inte gått några teorilektioner osv. så de suger ju :?
inspektörn 2011-08-30 18:26 ! Citera #
Jisses! Tror ni att ni kan få körkort när ni har så usla kunskaper??
Det finns en statistisk bevisad gräns att de som har 57 rätt eller mer på teoriprovet klarar körprovet mycket oftare på första försöket än dom som har under 57!
Privatkuggningar existerar dessutom inte.
Gäst 2011-09-02 07:10 ! Citera #
inspektörn
Jisses! Tror ni att ni kan få körkort när ni har så usla kunskaper??
Det finns en statistisk bevisad gräns att de som har 57 rätt eller mer på teoriprovet klarar körprovet mycket oftare på första försöket än dom som har under 57!
Privatkuggningar existerar dessutom inte.


Det är väl ganska uppenbart? Datorn tar bort fem frågor, och det är väldigt stor chans att alla fem är frågor man hade rätt på. Förstår inte varför de inte skippar 5-poängsgrejen och helt enkelt kör med 57/70.
mwe 2011-09-02 09:07 ! Citera #
Fojos
Det är väl ganska uppenbart? Datorn tar bort fem frågor, och det är väldigt stor chans att alla fem är frågor man hade rätt på. Förstår inte varför de inte skippar 5-poängsgrejen och helt enkelt kör med 57/70.


Va? Det finns 5 testfrågor ja, de är bara för att kontrollera hur väl alla i landet klarar en viss fråga som trafikverket beroende på resultaten kanske sätter in bland de ”riktiga” frågorna nästa år. De har inget att göra med ditt prov vad jag har förstått, kompenseras säkert med extra tid på provet också än det skulle ha varit annars.
Ahmet 2011-09-07 04:55 ! Citera #
Om det finns testfrågor eller inte spelar inte så stor roll rent omsorgsmässigt.
Sträva inte efter att få 52. Sträva efter att kunna förstå trafiken istället, hur allting är kopplat till trafikens grundregler (finns att läsa på teorifliken ovan).
Det är det viktigaste, om du har förstått sambandet och har pluggat mycket så är jag säker på att du/ni får högre än 55.
Ingenting är gratis. Tid är pengar. Så lägg ner mycket tid på att klara av kunskapsprovet.
Tänk på att lägga mer tid på exempelvis trafikregler än fordonskännedom eftersom det finns mer poäng att ta ut i trafikregler (32 poäng max). Och för att om du har lite kunskap om trafikregler så är det ändå inte någon mening att kunna fordonskännedom.

Mvh,
Ahmet.
Alla körkortbehörigheter 2022-12-29 16:40 ! Citera #
INGEN ska ha klörkort om de har ens 1 fel!Ni måste ju klara ALLA frågor annars ska NI INTE få riskera andras liv i trafiken!
Jag har alla behörigheter och man ska inte ha 1 fel
Fuskaren 2022-12-30 00:17 ! Citera #
Alla körkortbehörigheter 2022-12-29
INGEN ska ha klörkort om de har ens 1 fel!Ni måste ju klara ALLA frågor annars ska NI INTE få riskera andras liv i trafiken!
Jag har alla behörigheter och man ska inte ha 1 fel
Skojar du?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest