Start > Körkortsforum > Faser inför prov

Faser inför prov

beccaj 2009-03-15 12:36 ! Citera #
Jag förstår inte riktigt allt det här med https://korkortonline.se/teoritest/, finns det några faser som man måste göra innan provet, för att ens få göra provet?? :?

ä hur svårt är provet om man jämför med provet som var på den här sidan??

Är såå himla nervös, ska göra mitt prov på torsdag...
Gäst 2009-03-15 13:08 ! Citera #
Faserna är det du går igenom på trafikskolans datorer. Trafikskolan säger att man ”måste” klara dessa för att de vill ha bra statistik när de skickar elever till teoriprovet, men Vägverket kräver inte det.
beccaj 2009-03-15 14:59 ! Citera #
Så jag får liksom fortfarande göra provet trots att jag inte gjort en enda fas??
Soofiiiee 2009-03-22 14:02 ! Citera #
Det finns ju privatister som kommer in och gör teoriprov utan att ha gått på körskola, så kan inte tänka mig att det skulle finnas några regler om att man måste göra något speciella faser. det är nog mer vad dem rekomenderar.
Johancronwall 2009-03-26 22:57 ! Citera #
Om man bara tänker logiskt så klarar man det.. och jag tror att om man är för nervös så borde man plugga mer!!=)=)
Gäst 2009-03-30 10:40 ! Citera #
Bara plugga på tills man blir helt less på det och sen plugga ännu mer :P
shoan 2009-03-31 22:36 ! Citera #
Rådet taget !!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest