Start > Körkortsforum > Faser inför prov

Faser inför prov

beccaj 2009-03-15 12:31 ! Citera #
Jag förstår inte riktigt allt det här med teoriprovet, finns det några faser som man måste göra innan provet, för att ens få göra provet?? :?

ä hur svårt är provet om man jämför med provet som var på den här sidan??

Är såå himla nervös, ska göra mitt prov på torsdag...
Anita91 2009-05-18 14:53 ! Citera #
Näe det finns inga faser som är obligatoriska, men det är ju bra att ha gjort dem!
adriano 2009-05-20 14:26 ! Citera #
Jag gjorde mitt idag och kuggade (51!) trots att jag gjort över 15 testprov från korkortonline.se och snittat 93% rätt, godkänt med marginal på alla.
Provet hos Vägverket är enligt mig bra mycket svårare.

*Det kan dock vara så att jag hade otur och fick just de frågorna jag inte kunde.
Marcus8 2009-06-17 15:55 ! Citera #
Kan tänka mig det, frågade min körskole-lärare hur svåra frågorna var, han sa bara att han inte hade gjort dom, han fick tydligen
inte ens kolla på dom, då skulle han tydligen bli av med körkortet. :o
Gäst 2009-06-21 20:58 ! Citera #
Jag tyckte teoriprovet var rätt lätt, fick 3 fel. Men det beror ju jättemycket på vilka frågor man får. Gjorde massa ”dina svåraste frågor”-test på trafikskolan innan som jag tyckte var väldigt svåra i början, så det kan ju vara därför jag klarade det för att jag övade massor på det som var svårast för mig. Om man inte övar på det innan och sen får massa frågor om det man inte kan på provet kan det ju gå rätt dåligt.
Gäst 2009-07-04 12:20 ! Citera #
Jag har för mig att alla faser måsta vara godkända innan man får göra teoriprovet, men jag kan ha fel.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo