Start > Körkortsforum > Teoriprovet

Teoriprovet

Kalle 2011-05-18 17:58 ! Citera #
Ska gör teoriprovet i morgon, är sjukt nervös och tror på fullt allvar att jag inte kommer att klara det. anledningen till det är att jag inte klarar proven på den här sidan, brukar ligga mellan 50-54 så vissa klara jag, har läst körkortsboken en gång och gjort en massa prov här, är det någon annan som inte klarat proven här men ändå klarat teoriprovet?

Mvh
Kalle 2011-05-19 21:36 ! Citera #
Kan tillägga att teoriprovet gick fint! 58 är ganska bra tycker jag iaf!, men tyvärr så kuggade jag på uppkörningen, körde för fort i rondell och för fort när jag parkerade:( men men hoppas att man får en ny tid snart igen!:)
jonas 2011-05-20 13:29 ! Citera #
Jag tror starkt på att du klarar det . jag köpte dessa prov dagen innan teori och plugga tillsammans med boken och hemsidan dagen innan . tyvärr klara jag inte det men jag fick 50 p utan att ens pluggat särskilt mkt . ps frågorna på hemsidan är sjukt mycket svårare än i på riktiga provet
Aleennoo 2011-05-21 13:30 ! Citera #
Asså herregud hade teori igår och klarade ej fick 43... Men när jag gör här får jag 61/65 eller runt 50 iaf blir alltid Godkänd..
tata7 2011-06-21 11:01 ! Citera #
Jag klarade teori for 2 månader sen,men blev kuggad korningen 4 gånger,ska bara fortsatta till malet-korkort,tills jag kommer fram ;)
Ska gora teoriprov en gång till snart for tiden gott ut.
Teoriprov nr1 var ganska liknande som finns pa Korkortsonline.se. Själv tyckte jag att det var svårt att svara pa frågor som handlade om situationen pa bilden-till ex att gissa rätt svar av vilken orsak man har vajningsplikt ...for att svaren var ganska liknade och såg alla rätt ut. Det fanns minst 7 såna frågor
Tänker fraga min lärare såna fragor,eftersom det handlar mer om praktiskt erfarenhet, än teorikunnighet for detta lär man sig i praktiken.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov