Start > Körkortsforum > Uppkörningsrutt i Helsingborg

Uppkörningsrutt i Helsingborg

hbg 2011-05-16 10:19 ! Citera #
Här kommer lite hjälp till er som ska köra upp i Helsingborg.
Har markerat lite på kartan, vägar som jag vet är vanliga vid uppkörning. Vissa fick jag själv köra och resten vet jag från andra som kört upp nyligen. Sen finns det säkert fler men detta är lite hjälp på vägen iaf.
Landsväg och motorväg har jag inte med, får inte plats med allt men kan tipsa om landsvägen mot Kropp från Hjortshögsvägen och mot Hyllinge från Väla. Långebergavägen är också en favorit och självklart motorvägen runt Helsingborg.
Träna lite extra på området kring Stattena/tågaborg, där är en del konstiga korsningar.

imageshack.us/f/62/hbge.jpg

Hoppas detta är till hjälp för både helsingborgare och de som inte är från stan och inte känner till så mycket.
S_o 2017-02-11 18:31 ! Citera #
Hejsan!

Jag ska snart köra upp i helsingborg och är nervös som fan. är det någon som vet vilka rutter som brukar tas här i Helsingborg?

Hade varit till enorm hjälp :)

Tack

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo