Start > Körkortsforum > Uppkörning

Uppkörning

Si 2011-05-10 22:42 ! Citera #
Har kört upp idag i Farsta blev kuggat. Har aldrig kört W.n golf och läraren sa att det var ruckigt körning att jag bromsade fel och hade svårt att manovrera bilen :(
Fick godkänt i rondelen, bakning, hitta till målet,eco driving. Enligt uppköraren så hade jag svårt att stanna mjukt i korsningar, och glömde att titta döda vinkeln när jag byt till höger körfällt.
RF5A 2011-05-11 15:45 ! Citera #
Synd :( Kuggade också i dag. Hade samma instruktör i Linköping som är känd att vara väldigt ond av sig.
Första uppkörningen säger han att jag är dåligt på skarpa kurvor. Andra uppkörningen säger han att jag byter körfält för kraftigt.
Fabrikatbeslut vafan!
Gäst 2011-05-11 16:06 ! Citera #
Vet du va inspektören i farsta hette? Eller hur såg han/hon ut?
si 2011-05-11 21:32 ! Citera #
Det var kvinna runt 40 och hon hette Sofie.
Oz 2011-05-27 09:38 ! Citera #
Blev också kuggad av Sofie idag för att jag inte planerade min körning och för att jag körde för nära en traktor.
ohmm 2011-09-05 23:23 ! Citera #
Hade själv sofie i Farsta, jättebra person att köra upp med. Kan man köra bil så är det biff!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest