Start > Körkortsforum > Du & Jag I Trafiken

Du & Jag I Trafiken

andreas 2009-10-26 17:06 ! Citera #
Jag läste ut Du & Jag i Trafiken idag och tyckte den var väldigt bra. Kände aldrig att något kändes svårt eller onödigt. Märkte dock att man repeterade faktan flera gånger om. Lite drygt men samtidigt ett bra sätt att få in det i huvudet. De 350 sidorna innehåller alltså återkommande fakta, så man ska inte bli rädd för tjockleken! Nu ska jag ta mig an Körkortsboken. 8-)
verfen 2009-10-31 10:31 ! Citera #
körkortsboken är bra med både bilder och text. Man förstår faktan bättre, men det känns som att du och jag har mer fakta !
enperson 2010-03-30 19:27 ! Citera #
Själv har jag båda böckerna (du och jag i trafiken och körkortsboken). Jag håller med dig om att du och jag i trafiken känns lite väl överdriven, och jag har hört att många trafikskolor slopar den boken bara på grund av det. Jag vet dock inte om det är sant.
mattlo 2010-05-06 10:43 ! Citera #
Oj, jag har inte ens hört talas om Du & jag i trafiken.

Rekommenderar någon att jag köper den också? Jag har körkortsboken och alla häften.
Gäst 2010-06-08 00:13 ! Citera #
Jag använder mig av Körkortsboken nu, är den att föredra eller bör jag kanske även läsa Du & Jag I Trafiken? Använder mig också av TEO 2009 som jag tycker är ett mycket smidigt program att snabbt lära sig lite skyltar och liknande i, har man fel där står det även vart i boken man behöver läsa lite mera.
Gäst 2010-06-12 13:29 ! Citera #
Jag skulle rekommendera en bok som är uttagen i sammarbete med STR
Elin 2010-06-15 15:05 ! Citera #
Jag har Du och jag i trafiken och jag tycker den är bra. I och för sig har jag ingen annan bok att jämföra med... :)
Gäst 2010-08-16 03:10 ! Citera #
Håller med alla andra
Gäst 2010-08-19 18:17 ! Citera #
Jag kan varmt rekommendera Körkortsboken då den är pedagogiskt upplagt, lättläst och jag tycker faktiskt att den är skrivet på ett mycket bra sätt. Som vissa redan har nämnt är vänster sidorna perfekta då de har sammanfattat det viktigaste som står skrivet på följande sidor. Detta är väldigt praktiskt då man kan kolla på de sidorna vid repetition.
ponemelon 2010-09-02 21:53 ! Citera #
Jag tycker körkortsboken har ett löjligt överpedagogiskt sätt att förklara. hade föredragit en torr och kortfattad version.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo