Start > Körkortsforum > Svårare att få godkänd som pri…

Svårare att få godkänd som privatist?

Asifoo 2011-03-13 17:57 ! Citera #
Är det sant vv är nitiska när har privat uppkörning?
Matilda55 2011-03-23 19:53 ! Citera #
Det tror jag (och hoppas jag) verkligen inte. Inspektören ska endast bedöma dina kunskaper under själva uppkörningen, och hur du har fått dem är i det här fallet ganska irrelevant. Men det finns säkert ’idioter’ där ute som även går på sådana saker, precis som det finns ’tjuriga’ inspektörer.
Gäst 2011-03-26 22:40 ! Citera #
Precis som ovan tycker jag inte heller att det ska ha någon betydelse men alla som kört upp har sagt att de frågar ifall man tagit körlektioner och var någonstans man gått. Och då måste det väl ha en betydelse?!
Laurine 2011-03-27 15:53 ! Citera #
Det spelar ingen roll om du övningskört privat eller med körskola. Skulle han/hon du kör upp med ha ett problem med att du kört privat enbart så begår ju han/hon tydligen något tjänstefel. Hans jobb är att kolla om du är redo för att ta körkort eller ej - inte döma din handledare.

Personligen har jag många vänner som bara kört privat och lyckats tagit körkort på första försöket utan några som helst problem! Har man en tillräckligt bra handledare kan man absolut satsa på att enbart köra privat :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo