Start > Körkortsforum > Vart pluggar ni?

Vart pluggar ni?

lelle 2011-03-12 15:16 ! Citera #
Hej!!!

Jag läser väldigt mycket här om att ni fått mycket hjälp av korkortonline.se

Jag undrar vad det är ni pluggar på? Är det endast det testet som finns gratis?

Eller är det något annat med ?

Tacksam för svar, har provet om 2 veckor :(
nisse 2011-03-12 18:10 ! Citera #
Jag pluggade alla frågor på denna sida och alla frågor på korkort.se och blev godkänd på kunskapsprovet för 4 dagar sedan.
lelle 2011-03-13 18:03 ! Citera #
Oj! pluggade du inte något i boken då?
Gäst 2011-03-18 17:33 ! Citera #
Pluggar på datorn, och i bok.. hoppas att det kommer räcka...
Gäst 2011-03-19 16:31 ! Citera #
Har läst och glömt hela boken 2½ gånger, men nu kör jag frågor på internet istället eftersom jag har hört att det ger bättre resultat. ;)
Gäst 2011-03-23 19:33 ! Citera #
Jag gör internetfrågor på körskolan och på Körkortonline.
Sen så ser jag vilka frågor jag har fel på, och då läser jag de kapitel frågorna hör till och försöker att klara teorifrågorna nästa gång.
Läs igenom boken först, sen plugga mycket på Internet på teorifrågor så du lär dig hur kluriga frågorna kan vara, och hur de vill att du ska tänka när du svarar. Det är mina tips som fungerar på mig. Jag har inte gjort mitt teoritest än, men förhoppningsvis så klarar jag det första gången.
DanielBergström 2011-04-04 18:51 ! Citera #
Har hört att programmet ”Trafikskolan TEO” skall vara tillräckligt för att klara teorin, själv så tycker jag att man ska variera sig emellan boken och programmet, man kan skall också försöka testa andra program igenom internet eller nåt liknade.

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov