Start > Körkortsforum > Risk 2an

Risk 2an

Gäst 2011-03-08 14:55 ! Citera #
Kan man bli underkänd på risk 2an?
edonakutllovci 2011-03-08 18:11 ! Citera #
Om man kan bli underkänd? Jo, det tror jag definitivt men inte för att man kör av vägen. Jag tror många är rädda för att de tror om man kör av vägen, eller tappar kontrollen under tisktvåan så tror man att man blir underkänd, men så är inte fallet. Det är ju det som är meningen med själva utbildningen, så att man ska inse riskerna med att köra för fort i halt väglag så att man sedan inte gör det när man väl har körkortet. Man vill höja medvetandet hos folk. Dock om man inte tar utbildningen på allvar, larvar sig och inte lyssnar på ledaren samt går dit alkoholpåverkad etc, då kan du bli underkänd.
aaazhyd 2011-03-08 23:28 ! Citera #
Inte en susning om man kan bli kuggad, däremot har jag hört ena skräckhistorien efter den andra... att folk blir utskällda på löpande band för att dom kör fel eller gör fel... jag kommer själv vara skräckslagen den dagen det blir dags.
hajen 2011-03-16 07:54 ! Citera #
Går ju alltid, men lugn. om du är seriös med körkortet och har öron att lyssna med så går det perfekt
Adrian07Leon10 2011-03-16 17:08 ! Citera #
Hoppas JAG SNARt får tid... vill bli klar med kk nu,...
Gäst 2011-05-08 18:54 ! Citera #
Som sagt om du tar det lugnt och följer instruktören ska det inte vara några problem. I våran grupp var det en som körde av vägen, jag körde på hindren osv. men alla blev ändå godkända :)
SofiaWiberg 2011-05-16 19:25 ! Citera #
Eftersom dem vet att det är läskigt att inte ha kontroll över bilen, och dem har oftast haft så många elever förut, verkar det högst osannolikt att man kan bli underkänd. Men om man inte lyssnar, eller om man försöker göra dumma saker så är det kanske möjligt, speciellt om man blir varnad men väljer att ignorera det.
WishMeMamma 2011-05-23 16:40 ! Citera #
Lugn i stormen ! Ja man kan bli underkänd. Men dock bara om du inte lyssnar och inte tar kursen på allvar. Men annars så precis som en annan innan mig nämnde här så ”är” det meningen att man mest ska få känna av, och följa instruktoner för att kunna undvika. Jag fick också lära mig vad man ska göra när något sådant händer. Så kul! Väldigt kul! Det var skit kul på min halkbana ! så HA KUL!!!

Mvh Emma
emraan 2011-05-23 17:10 ! Citera #
Man kan fast det är inte lätt att bli underkännt. om man lyssnar vad läraren säger och gör som han säger så är de godkännt
Jeff 2011-05-31 01:13 ! Citera #
hajen
går ju alltid, men lugn. om du är seriös med körkortet och har öron att lyssna med så går det perfekt

Om man är oseriös och inte har några öron så går det inte lika bra hajen

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest