Start > Körkortsforum > Ni som gjort riktiga teoriprov…

Ni som gjort riktiga teoriprovet?

wiie 2011-03-08 14:33 ! Citera #
Hejsan!

Har teoriprov snart och har använt mig ganska mycket av teoriproven här på korkortonline (varvat med läsning ur körkortsboken). Har fått ganska bra poäng... men undrar om det liknar riktiga teorin :? Lättare? Svårare? Uppbyggnad på frågorna o.s.v. Tror ni man klarar sig på riktiga om man klarar här på sidan?

Tacksam för svar! :)
Gäst 2011-03-08 14:53 ! Citera #
Hej. Min kompis hade bara gjort frågorna på denna hemsida och när han tog körkort så sa han att det är nästan exakt samma frågor.
Gäst 2011-03-08 22:41 ! Citera #
Ok, blir lite lugnare nu :)

Några fler?
Gäst 2011-03-09 09:10 ! Citera #
Många av frågorna var som de här på sidan tycker jag. Några som var lite lättare. Jag har mest gjort frågorna här på sidorna och fick bra resultat.
Gäst 2011-04-26 15:15 ! Citera #
wiie
Hejsan!

Har teoriprov snart och har använt mig ganska mycket av teoriproven här på korkortonline (varvat med läsning ur körkortsboken). Har fått ganska bra poäng... men undrar om det liknar riktiga teorin :? Lättare? Svårare? Uppbyggnad på frågorna o.s.v. Tror ni man klarar sig på riktiga om man klarar här på sidan?

Tacksam för svar! :)
Gäst 2011-04-26 15:47 ! Citera #
Har du använt dig utav gratistestet då eller betalat? Med endast gratisfunktionen är det nog svårt med tanke på att det inte innehåller många frågor angående vikt och bildelar.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest