Start > Körkortsforum > Hjälp på teori och uppkörning …

Hjälp på teori och uppkörning något tips?

Crille 2011-02-23 16:11 ! Citera #
Det är jobbigt jag har kuggat två gånger på teori och uppkörningen. På teori så har jag läst ganska mkt sen har jag gjort många tester på körkortonline där har jag fått ca 80-90 % rätt och på riktiga provet så har jag fått 49 och 50 :( När jag gjorde andra gången så gick jag tillbaks och kollade på frågorna och böt vissa frågor ska man verkligen göra det eller är det bra? Hur ska jag göra ska jag fortsätta och göra mkt tester på körkortonline och läsa mkt i boken? Något tips tack :) På uppkörningen så har det gått ganska bra jag har haft bra koll på döda vinkeln och kollat mkt i speglarna. Första körningen gick inte alls bra men hon sa att hon gillade mina vänstersvängar i cirkulationsplatser :) Men andra körningen var jag så nära och klara men det gick inte.

Vad ska jag göra för att klara både teori och uppkörningen? Något tips tack, seriösa svar :)
Johan_08 2011-02-23 16:13 ! Citera #
Crille
Det är jobbigt jag har kuggat två gånger på teori och uppkörningen. På teori så har jag läst ganska mkt sen har jag gjort många tester på körkortonline där har jag fått ca 80-90 % rätt och på riktiga provet så har jag fått 49 och 50 :( När jag gjorde andra gången så gick jag tillbaks och kollade på frågorna och böt vissa frågor ska man verkligen göra det eller är det bra? Hur ska jag göra ska jag fortsätta och göra mkt tester på körkortonline och läsa mkt i boken? Något tips tack :) På uppkörningen så har det gått ganska bra jag har haft bra koll på döda vinkeln och kollat mkt i speglarna. Första körningen gick inte alls bra men hon sa att hon gillade mina vänstersvängar i cirkulationsplatser :) Men andra körningen var jag så nära och klara men det gick inte.

Vad ska jag göra för att klara både teori och uppkörningen? Något tips tack, seriösa svar :)

För teori, plugga Bonniers trafikskola för allt grundläggande - Övergå sedan till TEO Trafikskola för lite mer avancerat.
Crille 2011-02-23 17:56 ! Citera #
Jaha okej, då kanske jag testar det då. Jag har nu bokat för teoriprov och uppkörning och fick den 22/3 för teoriprov och 23/3 för uppkörningen. Ska jag fortsätta och göra körkortstester ändå på den här sidan och läsa mkt i boken?
Thrash 2011-02-27 14:50 ! Citera #
Brukar du läsa alla förklaringar för varje fråga här på Körkortonline? Det är väldigt viktigt att man förstår varför saker och ting är rätt eller fel och inte bara nöjer sig med att man har svarat rätt eller fel.

Du klarar detta förr eller senare :)
lol 2011-11-24 18:58 ! Citera #
Jag känner en man som har alla teori frågorna som kommer upp på teori jag gjorde den förra månaden fick 64 p men har kuggat nu på körningen 7gånger:(

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo