Start > Körkortsforum > Uppkörning i Motala?

Uppkörning i Motala?

Gäst 2011-02-15 22:29 ! Citera #
Är det någon här som har kört upp i Motala med omnejd? Hur var det i så fall?
Har hört lite blandat om hur inspektörerna är också, att det ska vara en som kuggar
betydligt fler än de andra beroende på hans egen dagsform. Någon som har erfarenhet av det?

Börjar redan bli riktigt nervös nu några veckor innan det är dags.
Seglarkungen 2011-03-03 22:33 ! Citera #
Det undrar jag med?! Ska köra upp i Motala nästa vecka och hade velat ha lite tips på platser eller saker som är extra lurigt!
Gäst 2011-03-06 21:13 ! Citera #
Då ska vi nog köra upp samma dag. I första hand är det ju bara onsdagar i Motala.

Synd att ingen som kört i Motala verkar aktiv här. :(
Gäst 2011-03-11 21:43 ! Citera #
Jag fick köra med han som har rykte om sig att kugga de flesta!! Tyckte han var trevlig och skulle inte ha något emot att köra med honom nästa gång igen. Nu vet jag ju hur han är och tror att mycket av nervositeten försvinner genom det.

Att jag kuggade hade inget att göra med honom personligen utan var helt mitt eget fel. Lyckades nämligen kila fast mig på en parkering av alla ställen när jag skulle åka därifrån. Resten av körningen var däremot den bästa jag någonsin kört vilket gör det ännu mer surt att jag inte vart godkänd. :(

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov