Start > Körkortsforum > Teoriprov funderingar teo, str…

Teoriprov funderingar teo, str osv !

trololol 2011-02-15 16:41 ! Citera #
Hej!
Undrar lite saker över teoriprovet.. Jag har pluggat från TEO trafikskola 2009 och 2010, läst boken 1 gång och gjort några tester från STR.se.
Det jag undrar över är hur frågorna är uppbyggda- likt str eller teo?
Något speciellt man bör tänka på förutom att ta det lugnt och läsa igenom allt noga, ngt speciellt man bör plugga in?
Ge gärna förslag på liknande frågor som kan komma och tips, skulle vara helnajs! Börjar bli lite nervös nu! hah.
tack på förhand!
josse 2011-02-16 00:45 ! Citera #
Gjorde också provet för 3 veckor sedan och japp - samma frågor här också :D Bästa tipset jag kan ge är väl egentligen det du redan har sagt, att läsa frågorna NOGGRANT! För svarsalternativen kan vara kluriga upplevde jag. Vissa frågor är superenkla, andra inte... Så gå igenom testet igen en gång till efteråt om du har tid. Jag gjorde testfrågorna som jag köpte här på körkortonline och de tyckte jag var riktigt bra och kan rekommendera dem, de andra testen du nämner vet jag tyvärr inget om. Provet har i antal flest frågor om trafikregler, men det kommer något från varje kategori. Lycka till!
trotololol 2011-02-16 16:50 ! Citera #
Tack för infon, klarade uppkörning och skrivningen idag med säkra marginaler,55/65 och inga problem med körningen! ;- )
Help 2011-05-23 19:50 ! Citera #
Kan någon svara på frågan?
Du ska transportera en säng på din bil, bilen är 180 cm bred, hur bred får sängen max vara?
emraan 2011-05-24 15:32 ! Citera #
Help
Kan någon svara på frågan?
Du ska transportera en säng på din bil, bilen är 180 cm bred, hur bred får sängen max vara?



svar på denna fråga är 160cm

20cm åt sidorna
Gäst 2011-06-08 09:14 ! Citera #
emraan
Help
Kan någon svara på frågan?
Du ska transportera en säng på din bil, bilen är 180 cm bred, hur bred får sängen max vara?



svar på denna fråga är 160cm

20cm åt sidorna


Nej, 20 åt sidorna men bilen är själv 180 och de frågor om hur mycket max den kan vara tänk dig
20 åt vänster + 20 åt höger = 180+20+20 = 220cm MAX.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo