Tjena.
Klarade mitt teoriprov idag fick 62/65 rätt, vilket är riktigt bra. 52 är godkänt men det vet ni vid tror jag redan iallafall..
Jag är personen som har svårt för att läsa en bok, jag har svårt med inlärning och gillar inte att läsa boken, så jag försökte hitta andra sätt att lösa problemet på.
Ett dataprogram är mycket bra lösning.
Bonniers trafikskola 2010.
Hur tråkigt övningarna ibland än va så gick jag igenom hela programmet steg för steg och lyssnade på vad snubben sa.
Lärde mig skit mycket via programmet ärligt talat, det är skit bra även om man ibland tänker att programet är för efterblinda personer som orkar lyssna på en seg berättar röst.
Men gå igenom hela programmet noggrant, gör alla uppgifter , lyssna på vad han pratar om och kolla på bilderna, Garanterat att du klarar teoriprovet det lovar jag. Om ej, då har du inte fullgjort programmet som man ska. tänk nu p+å att jag är en person som i vanliga fall hatar att läsa böcker och plugga. Men detta var mycket bra stöd.
Började plugga typ 5 dagar innan teorin, gick igenom hela programmet, stängde av telefonen sket i facebook och körde bara på, såg hela programmet som ett spel jag måste varva innan helgen.
Det är tråkigt men det är skit nyttigt, och programmets frågor är inte 100% lika riktiga teoriprovet. MEN ... DU LÄR DIG SKIT MYCKET OCH ÄR SKIT BRA, teoriprovet var överdrivet enkelt idag, eftersom frågorna jag lärt mig på programmet är likadanna.
Du kan även blanda program, det jag gjorde sista dagen igår innan jag la mig var att ladda ner STR programmet, och körde upp provet där sammtidigt som bonniers och gick igenom 2 teoriprov på 50 minuter, klarade båda. med hjälp av BONNIERS...
Sen om du vill bläddra igenom boken snabbt.
Men lovar det är bra tips, klarade allt på första försöket.
sorry för mina stavfel, ville bara informera er som har svårt för inlärning hur ni kan lära er på ett enklare sätt, jag sökte själv innan jag började plugga och hittade inga bra svar.
så jag skriver här.
frågor? fråga gärna - kan fixa Bonniers åt er också